stratosen_er mamma_ Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Tror nemlig mannen min kan ha det, og nå har jeg fått han til å prøve å ta magnesium.. han har i det siste vært slapp og trøtt og MYE plaget med hodepine og migrene, tygget paracet som drops men d hjelper lite eller ingenting.. han har nummenhet/prikkinger i armer og bein ofte når han sover eller sitter lenge stille...har mye løs mage(derfor jeg kom over magnesium-mangel, fordi han mister mye magnesium der) blir spennende og se om det hjelper, men jeg har en god følelse på d;) andre med erfaringer og synspunkt...???på apoteket hadde de ikke hørt om d men jeg har lest litt om d på nettet og det ser ut til å kunne funke..
ღBellღ&gulletღ Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Har ikke så mye greie på det, men jeg tar magnesium i perioder når jeg får kramper i musklaturen. Jeg skulle selvfølgelig vært mye flinkere til å ta det. Hm men jeg kan jo begynne nå....Takk for tipset.
_Løvemamma_ Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Kan nok høres ut som du er inne på noe ja. Magnesium mangel gir ofte stive muskler, særlig i nakke og skuldre, som igjen kan føre til hodepine.
noLadyjustME Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Heisann Det er jo uansett forsøket verdt syns jeg. Når jeg var til utredning for migrene og spennings hodeverk så fikk jeg beskjed av legen å ta magnesium-tilskudd. Er jo ikke så flink til det nå da, så husker ikke helt hvordan de virket ift hodeverken siden jeg fikk nye medisiner ved siden av, men har troen!
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 Ville sendt han til legen for å ta en blodprøve, så vet dere med sikkerhet hva det er han mangler Kan vere jern-mangel også. Men det er vel gjerne en sammenheng
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå