Gå til innhold

Noen som har hatt Star Wars tema til bursdagen til gutten deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det papptallerkner, duk osv i butikken av dette? Andre ting dere hadde/ gjorde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes helt klart at mor da må ha sånne flette-kringler ved ørene..:) og får må være en ekte jedi.

Skrevet

får=far

Skrevet

: ) hehe..joda jeg kan jo prøve å lage det...har ikke så langt har da men..hihi...

Kjøpe jedikostyme til gubben da..

Skrevet

Vi hadde ikke Star Wars som tema, men hadde karneval der stesønnen kledde seg som darth vader og jeg laget en kake som så ut som darth vader. Ellers så finnes det noen sånne billige lyssverd som er bare en lommelykt med "plastikksverd" satt på¨foran slik at det lyser. Vi kjøpte på Toys R Us.

Skrevet

MÅ ha star wars kake da :-)))

Har laget noen kaker og figurer om du vil se i bloggen.

www.leneskaker.blogspot.com

Skrevet

http://shop.textalk.se/no/artgrp.php?id=503&grp=147435

Kakelokk med Star Wars :) Jeg kjøpte slikt lokk med Lynet på til poden sin 4 årsdag, og brukte det på marsipan-kake, det var STOR suksess :)

De har forøvrig annonser på qxl.no også, men der er det ikke like godt utvalg.

Skrevet

Lykke ♥gutt05 & jente08♥

Betalte du mye i frakt?

Kom de raskt?

Er det holdbarhetsdato på de?

Regner med at de kan spises?

Skrevet

betalte 20 kr i frakt (jeg vant mitt i budrunde på qxl da :)). Og de kom etter ca 1 uke, og har holdbarhet på 1 år. De kan spises ja, jeg var litt skeptisk, men oppå marsipan kjenner du de nesten ikke :)

Skrevet

PAVEEL, jeg får ikke opp åpnet den linken du la ut, er det noe feil i den?

Skrevet

Genialt!!! : ) Tusen takk !!!

PAVEL: Linken funker dessverre ikke...

Skrevet

Hvordan funker disse "arkene"?? Er de spisbare?? Og kan man bare legge de oppe på et sukkerbrød med krem f.eks?

Hilsen ubrukelig bakekjerring

Skrevet

hehe, jeg er like ubrukelig, derfor satser jeg på slike ark :) De er spisbare ja, og du legger de oppå marsipan eller krem et par time før kaken skal spises, og så fester de seg fast i massen under. Jeg har bare prøvd det på marsipan da, men jeg var veldig fornøyd med de. Jeg merket litt papirkonsistens da jeg spiste kaken, men det var nok fordi jeg kjente litt ekstra etter :) Jeg skal i alle fall bestille flere nå når vesla blir 2 år :)

Skrevet

He he...Så genialt da!!

Men, kjøpte du bare et slikt marsipanlokk da eller, og la oppe på sukkerbrød?:o) *ha det inn med teskje*.

Og bestillte du sukkerpapir eller potetstivelsepapir ?? Ser det er flere valgmuligheter der, hi hi...

Skrevet

jeg kjøpte det billigste :) Husker ikke hvilke det er ..

Jeg kjøpte 1 stk ferdig sukkerbrød, 1 stk kremfløte, 1 glass bringebærsyltetøy og en rull med marsipan(de hadde ikke ferdige lokk..:))

la et lag med syltetøy, så et lag med krem mellom hvert lag med kakebunn, så litt krem på toppen, kjevla ut marsipanen, og la den oppå. Oppå der la jeg arket et par timer før gjestene kom, og satte hele kaken i kjøleskapet igjen. Kaken så veldig imponerende ut til å være meg :)

Skrevet

Tusen hjertelig takk for idiotsikker oppskrift.. Akkurat slik jeg trengte:o))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...