**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Har i hele svangerskapet ligget på sofaen og rett og slett ikke orket å rydde eller vaske!! :-( Vært helt forferdilig å måtte gjøre husarbeid i det hele tatt!! Har faktisk ikke brydd meg om litt rot her eller der.... ( noen som er ulikt meg, spesielt i oppholdsrom i hus) Men så var det "plutselig" noe som "våknet" i meg.... RYDDE TID!!! :-) Så nå sitter jeg her som et slakt på sofaen og er ganske fornøyd med dagens innsats med et ferdig vakset hus!! :-) Synes jeg kan huske jeg hadde det slikt på slutten da jeg gikk gravid med min datter for 6 år siden. "nesting" på engelsk eller "rede bygging" på norsk! Som om kroppen vet at nå må du opp å gjøre klart for at babyen skal komme!! :-) Er 37 uker i dag, og merker at lille gutt er hjertelig velkommen!! :-) Flere som har fått uante krefter på slutten?? :-)
Wera72 Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Jeg er riktignok ikke mer enn 31+4 i dag, men jeg har ryddet og styrt rundt 4 rimer hver dag helt siden 3. januar. Begynner faktisk få ting godt på stell, så nå gjenstår egentlig bare å få 100 prosent kontroll på vaskerom/bad og å rydde mitt eget klesskap. Har faktisk babytøy til vask i dag.
Nikki 75 Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Bra jobbet! Jeg HÅPER at jeg også skal få ånden over meg før junior kommer til verden. Har veldigl lite overskudd nå, og lite og ingenting er gjort i forhold til rommet hans, så jeg håper virkelig at redebygger-instinktet kommer hos meg også...
camilla gutt 06+gutt10 FØDT:) Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Hei! Så flink du har vært! Jeg hadde det akkurat likt sist svangerskap. Plutselig fikk jeg ryddet i garderober og boder og alt mulig. Nå har jeg vært sliten siste månedene, men i går første permisjonsdag fikk jeg plutselig bakeånden over meg. Bakte og bakte, så nå er fryseren full av boller, rundstykker og brød:) Håper fødselen drøyer litt til, så får jeg nok gjort mye nyttig her hjemme.. Tar lange sofapauser innimellom, da når kynnerene kommer. Kos deg videre med redebyggingen!
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2010 :-) Har to dager igjen på jobb jeg! Dere gir meg jo flere gode ideer her... har mange garderobeskap jeg burde hatt meg en tur innom!! :-) Har også "fantasert" om hva godt jeg kan lage til å ha i fyrseren... Hadde selvølgelig lyst på noe i dag, men ingen ting å lage av!! :-) Men tror det blir baking i huset vårt i neste uke!! :-) hmmmm. kansjke jeg burde.... roe litt ned nå! ( det sier ihvertfall bekkenet mitt) Men....... Å så deilig å ha litt energi igjen!!! :-) Akkuratt nå er livet HERLIG!! :-)
Gjest Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Kjempeflink du er!!! Joda, her og "bygges det rede" Har begynt å vaske taket i stua og er nå nesten ferdig. Kan ikke ta hele på en dag, det blir for hardt, men det hjelper. Egentlig veldig godt at det er på denne tiden av året. Jula skal jo vaskes ut uansett og i år vil jeg påastå at det blir renere enn det noen gang har vært!!! Gubben derimot er bekymret. Han skal til Italia i morgen og være til onsdag og synes ikke noe om at jeg kun to uker før termin vasker tak, ha, ha! Prinsen kan komme akkurat når han vil!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå