neste*gang Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 har dere og bruker dere tørketrommel? jeg kjøpte en billig enkel utgave med kondens. Men jeg må likevel tørke ullklær og dongeribukser på stativ. syns at klærne krymper ved bruk av tørketrommel iallefall bomullsklær og så blir de krøllete.. men tørt fort det blir det og det hjelper siden jeg har dårlig mulighet til tørkeplass. kanskje jeg burde investert i en modell som tar både ullklær og har antikrøll osv..?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Tørketrommel er dyrt i bruk, og når man vasker 6-7 maskiner i uka, så kan vi ikke kjøre alt i trommel. Kjører faktisk nesten ikke noe i trommel.
*dum&deiLig*™ Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Hva mener du med dyrt, Doppler? Er ikke dyrt å bruke tørketrommel. Ved en kwpris på 50 øre, koster det max kr 2 å kjøre en runde i tørketrommelen.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Det er dobbelt så mye som en vaskemaskin.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 Men ang antirøll, min har det og jeg opplever aldri krøllete klær i den.
neste*gang Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2010 det var ikke det jeg ville ha diskusjon på...
*dum&deiLig*™ Skrevet 10. januar 2010 #7 Skrevet 10. januar 2010 Hehe ja, men det er ikke dyrt selv om det koster dobbelt så mye som en vask i vaskemaskinen;o) Invester i en skikkelig tørketrommel med mange programmer. Da kan du tørke hva som helst i maskinen, til og med sko, ull og silke.
mamman til to gutter Skrevet 10. januar 2010 #8 Skrevet 10. januar 2010 Klær krymper i tørketrommel, det kan man ikke unngå. Vi tørker ikke noe av klærne til sønnen vår i trommelen fordi de krymper så han vokser ut av dem enda raskere enn han gjør uansett. Vi tørker håndkler, sengetøy, t-skjorter ol til oss selv, sokker osv i maskinen, ting det ikke gjør noe om krymper litt. Finere gensere, bukser ol tørker vi på stativ.
* 5 om dagen * Skrevet 10. januar 2010 #9 Skrevet 10. januar 2010 jeg har en tørketrommel, på 8 år, og den er så godt som ny, bare brukt i krisetilfeller...og det er ikke ofte. men jeg har god tørkemulighet pga varmepumpe.hadde jeg ikke hatt det, ville jeg nok brukt den litt nå som det har vært så kaldt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå