Gå til innhold

Flere barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går og tenker på noe om dagen og lurer på hva dere syntes.

Jeg har to nydelige friske barn med 2,5 års mellomrom. Føler meg som verdens heldigste men ønsker meg en til. Problemet er at mannen er fornøyd og ikke til å rokke.

Vi er begge noen og tredve med solide jobber og ok økonomi, har et godt forhold og kunne fint klart å ta oss av en til. Hans argument er at han ønsker å være ferdig med babytiden og følge opp de vi har 110 %.

Hva gjør man når man er så totalt uenig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ulempen i slike spørsmål er vel at man ikke kan ingå komrimis... enten må du jenke seg eller så må han...

snakk med han igjen og igjen.... hva har dere kommet fram til tidligere.. du har fortsatt litt tid da... men en tredje er alltid veldig kos også..

har ingen fasit til dere.. men mitt tips er å snakke om det, veie for og imot.. hvorfor vil du ha...? hvorfor vil ikke han ha?? konsekvensen av å få/ikke få...rent psykisk?? blir du bitter om du ikke får en til..blir han bitter på å få en til

jeg har ofte hørt på at folk angrer på at folk ikke har fått de ungene som de har ønsket.. men jeg har aldri hørt at noen har angret på å få barnet de har fått.... (annet en de som har adoptert bort sine barn da..)

LYKKE TIL..

vanskelig valg dette... hilsen 4barnsmor som elsker alle mine barn, og som kan anbefalle å få ett lite nurk til=)

Skrevet

Jeg og mannen min har samme diskusjon, men det han som vil ha flere, og ikke jeg. Jeg mener argumentet om å følge opp 110% er meget viktig. Jeg har også forståelse for at noen synes babytiden er et ork.

Hva dere gjør når dere er så uenige? Du kan ikke "tvinge" ham til å bli far på nytt dersom han ikke vil. Det kan bli døden for forholdet deres. Dersom du MÅ ha ett barn til, så må du nesten finne deg en annen mann, sånn er det bare. Det er den som ikke vil ha flere som "vinner" en slik diskusjon, sånn er det bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...