Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har babyen vært inni magen lenger enn storebror!! Enda jordmor lovte meg for 2 uker siden at jeg ikke hadde lenge igjen. Tullejordmor!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er tullejordmor, de må ikke si sånne til gravide damer!! vi er jo sliten og lei og tenker at det som jm sier stemmer!!!

Skrevet

Jeg har også en slik tullejordmor, som spådde meg fødel for snart to uker siden.... Tiden går ikke noe fortere av det altså!!!!

Skrevet

samme sa legen min i romjula. her sitter jeg like gravid! man blir jo bare mer tullete av slike kommentarer.

Skrevet

Jeg gikk 16 dager over med 1., med nr 2 fikk jeg premature rier i uke 28 og lå på sykehuset 1 uke før de fikk stoppet det helt. Legene sa til meg at jeg helt sikkert kom til å føde i god tid før terminen, men nei....13 dager over gikk jeg :) Men bedre det enn at han skulle komme fortidlig da :)

Skrevet

Huff, sånt er frustrerende! Husker jeg var inne på sykehuset med "falsk alarm" da jeg gikk gravid med førstemann. Jordmor sa at jeg garantert kom til å føde innen 24 timer, og jeg kunne velge om jeg ville legges inn eller reise hjem en liten tur. Jeg valgte å dra hjem "en liten tur"...

Den samme jordmoren tok imot sønnen vår to uker senere, he he:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...