Gå til innhold

Mensen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for 5 mnd siden, og har fått igjen mensen for fult nå... Har aldri vært fan av bind så jeg bruker tampong (legger til at jeg ikke har hatt sex etter fødsel... ja ja, stakkars mann... men det er ikke det som er poenget med innleggetmitt). I dag satt jeg inn tampong, og det gjorde vondt. Jeg revnet og ble klipt under fødsel og legen sydde over snittet (hennes ord), og nå lurer jeg... kanskje hun sydde litt stramt, eller... noen som har liknende erfaringer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Revnet hele veien innvendig og en del utvendig,og ble sydd igjen (for stramt?,men de måtte sy så stramt for å få det til å gro),så her er det "like a virgin" igjen. har ikke brukt tampong etter fødsel,men har hatt sex,og det var ikke så lett de første gangene,da jeg følte han kom ani noe hele tiden,og det var ondt.Legen sa også at det var ammeslim der(helt vanlig etter fødsel når du ammer),og at det kunne påvirke ltit og ,men at det ville gå seg til etterhvert(forsvinne).

Gikk bedre,men etter 2år kjenner jeg fremdeles i noen stillinger "arret" (om jeg skal kalle det for det),og det er ikke så behagelig.Men mye bedre enn før.

Vet om flere som har sydd en del og slet en del etterpå,men etter noen uker/måneder så gikk det helt fint og alt som før.

Kanskje du skulle tatt en tur til legen og fått sett på det?

Lykke til :-)

Skrevet

Takk for svar.. hmm, ja tror det blir en tur til legen. Tampongen er jo veldig liten da, og det gjorde aldri vondt før. Og det værste er at nå har jeg enda midre lyst på sex...

Skrevet

Hei igjen,1245 her :-)

Skjønner godt at du ikke tenker på sex.Er ikke det første du tenker på om du har ondt!

Lykke til ihvertfall,håper det ordner seg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...