Gå til innhold

Vært på ordinær UL:-)


Øst

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært på ordinær UL. Alt så bra ut:-) Terminen ble flyttet til 7 juni, så det er den jeg kommer til å forholde meg til i forhold til permisjon osv. Vi fikk også vite at det kommer ei lita jente, så nå blir det vurderinger av navn framover.

Det var godt å ha gjennomført UL og få se at alt stod bra til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk:-) Var på sykehuset i flere timer for hun lå så med hode ned slik at de ikke fikk målt hode i begynnelsen og derfor ikke fikk satt terminen. Måtte da ned i kantina og spise noe søtt samt at jeg gikk opp 5 etasjer, men når vi kom tilbake så lå hun med ryggen til, endelig så snudde hun seg under undersøkelsen slik at alt ble sjekket. Veldig artig å se hvor aktiv hun allerede er:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! :) Hvor mye ble terminen flyttet?

 

Er litt spent på hva jeg kan vente meg der. Siden jeg vet ganske sikkert når barnet mitt ble unnfanget kan jeg liksom ikke skjønne hvorfor man flytter datoen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått vite alt fra 3 til 8 juni på tidligere UL, men hadde MA 28 august og vet ikke om det har noe å si for endringene. Men nå er den i hvertfall fastsatt så jeg vet når jeg går ut i permisjon. Når skal du på UL Miranda_?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit med MA tidligere! Men denne gangen går det bra :)

 

Det som er forvirrende er at forskjellige leger tydeligvis bruker forskjellige terminkalkulatorer, i følge kalkulator på nett har jeg termin 28. juni, mens legen mente 27. juni og gynekologen mente 26. Jaja, det er jo veldig tett ved hverandre, så vi vet jo i hvert fall sånn ca!

 

Jeg skal på UL 25. januar, gleder meg. Har allerede vært på en UL (privat), og gleder meg til å se babyen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...