partyoffive Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Sitter med begge valgene her og kan ikke bestemme oss. Syntes det er vanskelig og bedòmme fra internett bilder. Skulle ònske de hadde flere kontorer/butikker man kunne stikke innom og få litt veiledning. Kun 2 Oslo kontorer igjen.... Hmmm, Rhodos eller Kreta med ving reiser. Noen med erfaringer/ reiser med 3 barn, 7, 5 og 2 år.
miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 har ærtpå kreta... chania kysten og hotellet heter alexandria beach .. anbefales.. veldig barnvennlig stor badebassseng rett ved stranda der det er mange vannaktiviteter.. det er altid noe og finne på for de små der
partyoffive Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2010 ok, alexandria beach - har sett den. Fine nye lyse leiligheter? bra strand? Takk for svar.
partyoffive Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2010 Noen som har vrt på Sunwing Kalithea Rhodos?
miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 fine rene leiligheter ja.. strand er nydelig restaurant rett ved badebassenget med deilig mat
tvillingj-83 Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Jeg har vært på Sunwing Kalithea på Rhodos!!!) Vi reiste 1 uke i August, og hadde en knall fin tur. Hotellet er skikkelig herlig, vi bodde i sånne leiligheter med utsikt rett ut over havet....NYYDELIG sol oppgang hver dag...Flott strand like ved, brukte ikke mer enn 1 minutt å gå før vi var på strandenden:) Ypperlig....Kan anbefale Rhodos-Sunwing Kalithea på det sterkeste!!! Masse badebassenger for både små og store, isbarer,restauranter og snackbarer- alt på samme sted...Gratis solsenger ved bassengene:) Datteren vår stor koste seg og fikk vanvittig masse oppmerksomhet av både unge og eldre som jobbet der....Såå koselig:) Vi vurderer å reise igjen når hun er ca 5. Det eneste som er litt dumt er når man skal til byen er man avhengig av transport.. Vi tok buss og taxi, men hør om prisen først så blir dere enige...Veldig snille mennesker på Rhodos....Var på 2-3 fantastiske ekskursjoner også Men de koster jo en del, men absolutt verdt pengene! Var bl.a i Sommerfugldalen og til Lindos med båt!!! Nydelig vær hele tiden.... Kunne sitte i singleten til kl 00.00 på natta:) Men vet ikke hvordan tempen er der nå.. Håper dere uansett får en flott turt!
NostraStoria Skrevet 10. januar 2010 #7 Skrevet 10. januar 2010 Eneste plassen jeg har vært ganske misfornøyd må være på Kreta. Byen vi skulle til lå veldig langt fra flyplassen, kjørte i over en time i en altfor varm og trang buss. Det var ekstremt overfyllt av turister og nillebutikker...i tillegg når vi skulle reise hjem så måtte vi stå utenfor flyplassen i kø i ca 1,5-2 timer for å komme inn(!) Var egentlig veldig glad for at dette var på ettermiddagen og ikke midt på dagen..Kan nevne at vi måtte sitte på kofferten eller stå. Maten var heller ikke noe særlig + uvennlige og hissige taxisjåfører. Det ble nok første og siste gang på Kreta for oss. Rhodos har jeg vært flere ganger, ville absolutt reist der i stedet.
partyoffive Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2010 vet du hva, at du er den andre som sier akkurat dette om Kreata i lòpet av kort tid. Det er nok for meg. Da blir det Rhodos. Eller Cyprus...he-he. Plutselig kom mannen min med Cyprus. hadde ikke vurdert Cyprus, men... Da er Kreta ute. Vi har med en som er knappe 2 og den bussturen kan bli katastrofal tror jeg. Takk for svar☺
partyoffive Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 11. januar 2010 Så bra! Takk for svar tvilling-83. mellom din positive erfaring på ving rhodos og damen under her sin negative erfaring på ving kreta, må det jo bli rhodos. har du forresten pròvd cyrprus, tvilling-83??? rhodos bedre? Takk for svar☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå