yogamamma Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Er i uke 12 nå og liker ennå å ligge på magen om natten. Gjør dere det? Når bør man slutte? Eller kan man ligge slik til det føles ubehagelig og at det naturlig stopper av den grunn? Er gravid for 4 gang men har aldri likt å ligge på magen før nå enten jeg har vært gravid eller ei så problemstillingen har aldri vært der før...
kinderegget Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Du kan ligge på magen helt til du får ubehag av det selv. Hvis ikke du får vondt, får ikke bebien det heller....
miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 sov på magen så lenge det er behagelig
Ungpurka Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Jeg er i 19. uke nå, og ligger fortsatt på magen! Nyter tiden, for jeg takler ikke å ligge på ryggen (drømmer skummle ting hver gang jeg gjør det..litt sært, men sant).
SpongeBob Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 Sover alltid på magen til vanlig, men merker at det begynner å bli småekkelt nå, livmoren presser mot ryggraden. Har det med å hvane på venstre side fra ca halvveis i svangerskapet, å ligge på ryggen er jo enda verre!
Gjest Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Jeg synes også det var godt å sove på magen, er favoritt sovestillingen min men etterhvert har det blitt ekkelt, kan ikke ligge rett på magen men sånn halvveis på magen på siden funker fint, babyen sier ifra om det blir ekstra trangt. Er 31+4
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 10. januar 2010 #7 Skrevet 10. januar 2010 Jeg er i 37. uke , så lligger ikke på magen nei :-) Men det er bare å fortsette. Er ikke farlig på noe vis, og du kjenner når det blir ubehagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå