rampete robin Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Endelig er det litt "mildere" ute, og jeg venter bare på å komme meg ut på en liten treningstur. Mannen er nå ute og går med den eldste, mens jeg er hjemme og passer den minste. Vanligvis er det jeg som går med eldstemann, noe som er en tolmodighetsprøve... Vanskelig å jekke ned farten til hennes nivå, selv om jeg er høygravid. Gleder meg til å kunne gå i mitt eget tempo! Flere høygravide som gleder seg over skiturer? En myk måte å trene på så sent i svangerskapet.
Tøffe Tøflus Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 *Liker*! Var en liten skitur i romjula, men siden da har det vært for kaldt, så har ikke blitt mer. Ikke lett å komme seg ut når klærne ikke passer, men har vært i skapet til gubben og tjyvlånt litt.. Skal ut og gå en tur nå, men blir nok ikke med ski på beina. 1 uke til termin, orker rett og slett ikke køen og kaoset av folk på søndagstur i marka her... God tur! Håper skiføret holder seg leeenge i år, for jeg har tenkt meg ut om ikke mange ukene!
2tettebabyer Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 jeg har sååå lyst, men mannen synes det er en dårlig ide i og med at det ikke alltid er like lett å holde seg på beina. Skiene står i Oslo og jeg bor i Haugesund så litt vanskelig uansett... men er dere ikke redd for å gå skikkelig på tryne???
rampete robin Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2010 Ikke redd for å gå på tryne. Vært aktiv skiløper så har ballansen i orden :-) Hvis ikke så er det jo bare å ta det med ro. Ta av seg skiene i de bratteste bakkene hvis man er redd for å dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå