Gå til innhold

Når åpner og stenger bhg deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i Sverige så det er kanskje ikke så interessant for dere, men her er åpningstidene 6.30 til 18.30!

Perfekt når jeg skal jobbe kveld. Jeg kan levere 14.30 og samboer kan hente kl 18.

Noe for Norge, kanskje? Utvide åpningstidene litt?

Syns det virker litt vanskelig å kombinere jobbetider med hentetider innimellom?

Skrevet

Der jeg jobber åpner barnehagen 7.15-16.30. i minstemann sin fra 7-16.30 og i elstemann sin fra 7- 16.45

Skrevet

6.45 til 17.00, vi avleverer ofte barna før syv begge å nå toget litt over syv, men det er veldig sjeldent vi henter de sent :)

Skrevet

åpningstidene er 7.30 til 16.30.

gamle barnehagen var åpen var 6.30 til 17.30.

Skrevet

07.00-17.00 En avdeling er åpen fra 07.00-21.00 en såkalt flexi avdeling for de som jobber turnus. Har vi andre behov så er det bare å spørre. Men barnet har kun lov til å være i barnehagen i 10 timer pr dag.

Skrevet

7.15 - 16.45

Her har barna lov å være i barnehagen MAX 9timer!

Skrevet

07.30 - 17.00 - kommunal bhg.

Skrevet

Kl 0645 til 1715 - privat barnehage

Skrevet

Kl. 07-17 - du leverer når du vil. Fleksibel studentbarnehage :)

Skrevet

07.30 - 16.30. Forbaska travelt om morgenene. Jeg kommer for seint på jobb hver dag...

Skrevet

7.30 - 16.30.

Passer meg helt fint, og jeg er glad de har mest bemanning midt på dagen.

Gjest irismor
Skrevet

07.00-17.00 trodde det var vanlig for alle barnehager jeg.

Skrevet

Det hørtes lurt ut endaengang, men ikke like praktisk for de som jobber der hvis de har små barn, med mindre det er sånn med alle bhg da:-)

Helt genialt for de som jobber litt senere.

Skrevet

07.30 - 16.00

Vannskelig og vi har tenkt å søke overflytting til annen bhg(dette er ikke eneste eller viktigste grunnen).

Skrevet

Ha ha, det vet jeg faktisk ikke:-p

Skrevet

Den åpner 06.30 og stenger 16.30. Så vi får ett kjempeproblem!! Så før vi i det hele tatt har startet i barnehagen, så må vi finne en annen barnehage. Var så lykkelig over å få bh-plass, riktignok ikke i en vi søkte i, men fikk nå plass. Men stengetiden blir ett problem:0(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...