knerten09+ knerteline11 Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Noen som vet hvordan innstillingene skal være i forhold til vekt. Veier ikke helt det samme som når jeg brukte de på denne tida i fjor, så må nok justere litt ja.
mamman til to gutter Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Jeg vet ikke hvordan innstillingen skal være, men jeg vet at jeg for en del år siden tok med mine ski til skiutleien i bakken og spurte dem om hjelp til å stille det inn og det gjorde de uten å ta noe for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå