Hvitkløver2020 Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Hvilke jente og guttenavn ville du brukt?? Jeg har plutselig fått så lyst på en baby til....navn kan man jo tenke på.
Lady lovely locks Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Definitivt Emrik og Mille. Max går også fint ann. Oliver er også fint, men for popis for min del. Lotte er ikke helt min greie.
En Prins + Prinsesse Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 vi vurderer Emrik hvis det blir gutt.. det er bare sååå fint =)=)
partyoffive Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Mille og Emrik. Vi tenkte også p Oliver, men vledig glad vi ikke valgte det egentlig. Div. uttalle måter hadde drevet meg vannvidd!!! jeg synes også det var litt vel mange dyre assosiasjoner med navnet enn smakelig...Mange hunder som heter det, tegneserie figurer + div. Max...Nei, ikke til en norsk gutt. Max, Leo, Leon...forferderlig. Lotte er også fint, men Mille myyyyye finere.
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 Liker ingen av de, til nød Lotte. Emrik høres ut som en albaner, eller kanskje polakk. Ikke vondt ment mot de, men det passer bare ikke et norskt barn.
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Emrik er nydelig! Og lotte er superskjønt!
M ♥ ♂-2010 Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Lotte liker jeg ikke. Mille er ok. Lotta derimot er knalltøft. Emrik er fiint, Max er tøft, Oliver er kjeeedelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå