Mille** Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 På at vi åpnet nok en flaske vin i natt. Hyggelig med selskap, men ikke så hyggelig dagen derpå. Blæ! ;o/
Gjest Gul stjerne Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Jaja, sånn kan det gå. Faen jeg angrer på at jeg ikke protesterte da samboeren ville drikke aquavit sammen med rødvin til maten. Snuten måtte hente ham og jeg og toåringen er alene. Det er hodepinen sin, det. (uff, det er helt sant dette.)
It's all about me Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Så sett er det deilig å være gravid og snart ammende, da slipper jeg unna den fella å falle for fristelsen )
Mille** Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2010 Shit, hentet av snuten ja, det var ille! Heldigvis ingen som ble så overstadig her i går. ;o) Det er lett å falle for fristelsen, jeg er et svakt menneske.
mormor.com Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 huffda.. hvorfor ble han hentet av snuten?
Mammaen til Isak Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Oi da, betydelig nydelig... går det greit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå