Gå til innhold

Budsjetthjelp.....? 3 - barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er to voksne, tre barn - sldste seks år. Ingen dyr.

Vi fester ikke - røyker ikke, men jeg liker dyre klær...

Har dere noe peiling på hvor mye vi bør regne med å bruke i mnd på mat først og fremst?

Jeg er så usikker på hvor mye boliglån vi kan leve med.... Drømmehuset har kommet for salg....... og det er dyrt!

Inntekt er ca 1,2 mill totalt - før skatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banken har egne utregningsmoduler på det der.

Har f.eks ingenting å si at vi er ganske så øknomiske av oss å planlegger matinnkjøp ganske så godt i forhold til den satte utgiften. Vi bruker bare 2/3 av det som banken regner som normalen for en familie på 2voksne og 2barn.

Ta dere en tur i banken å hør. det er det beste! Og sjekk flere banker. Er stor forskjell på hva de gir i lån og ikke minst på renta og betingelsene!

Skrevet

Jeg har en bank og en rådgiver. Kommer nok heller til å flytte lånet etterpå. Vet du hva som er den summen banken regner med da?

Jeg er veldig sikker på at jeg får lån, jeg er bare usikker på om jeg selv vil bo meg ihjel om du skjønner...

Skrevet

Jeg spurte hvordan de regnet ut budsjettet når vi søkte om lån- fikk til svar at det var hemmelig! Godt de ikke viste jeg ar gravid da.

Skrevet

Dere må nok regne med +- 6000 kr til mat og husholdning om dere er nøkterne, men spiser sunt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...