Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er et lite FAU, i en liten barnehage i Drammen som har kommet frem til at vi IKKE er fornøyde med dagens bemanning i barnehagen. Etter litt frem og tilbake har vi begynt å bearbeide politikerne i vår egen kommune og vi har hatt opptil flere innlegg i avisen allerede.

Vi har også opprettet en gruppe på Facebook, opprinnelig for Drammen, men siden det viser seg at dette er et landsdekkende problem måtte vi allerede første dagen endre det til å gjelde hele landet.

Er du fornøyd med at en ansatt i barnehagen står alene med alt fra 8-11 barn?

Er du kanskje bekymret for hva som vil skje ved en brann i en slik situasjon? Det er vi!

Meld deg inn og hjelp oss videre på veien for å skaffe mer penger til flere hender i barnehagene!

Vi vil så veldig gjerne at det skal være nok mennesker til å ta vare på det mest verdifulle vi har!!!

http://www.facebook.com/group.php?gid=424475100064&ref=nf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig bra!! :) :)

Håper mange melder seg inn!! og at politikkerene hører på dere. Helt sant det du skriver.

Hilsen bhg ansatt.

Skrevet

Vi har på tre dager passert 600 medlemmer, så dette er uten tvil et stor problem!

Takk for innlegg bhgansatt!

Skrevet

Var det du tillab som skrev innlegget som kom på baksiden av drammens tidene?

Skrevet

Nei, det var en annen i vår FAUgruppe.

Lindus:) med Jesper, som har skrevet litt på innlegget på skravlesiden.

Skrevet

du kan så si... dette er virkelig en viktig sak..

jeg for min del har tatt barna ut av bhg..da jeg syns det var for få ansatte til våre små håpefulle=)

bra med engasjament...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...