mamarama og lille banan Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Refrenget er noe sånt som "tonight, tonight's gonna be a good night..."
melkekua™ Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Det er Black eyed peas som synger I got a feeling.
PAVEEL Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Det er Queen:D Med Don`t stop me now. KONGE!
mamarama og lille banan Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2010 Det var Black Eyed Peas som var riktig Hadde aldri trodd at det var de som hadde låta! Det er vel ikke en coverlåt? Men Queen-låta er genial da
Tante Bassa Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 Sjekk ut denne versjonen av I got a feeling med Black Eyed Peas. Det er helt rått å se :-)
mamarama og lille banan Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2010 Det var Future Pop Idols-versjonen jeg hadde hørt, synes den faktisk var litt bedre
mamarama og lille banan Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2010 Syyyykt! Tidenes kuleste/flinkeste/største flash mob! Har du flere flash-mob-videoer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå