Gå til innhold

Hvilken sang er dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Refrenget er noe sånt som "tonight, tonight's gonna be a good night..."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er Black eyed peas som synger I got a feeling.

Skrevet

Det er Queen:D Med Don`t stop me now.

 

 

KONGE!

Skrevet

Det var Black Eyed Peas som var riktig :) Hadde aldri trodd at det var de som hadde låta! Det er vel ikke en coverlåt?

 

Men Queen-låta er genial da :)

Skrevet

Sjekk ut denne versjonen av I got a feeling med Black Eyed Peas. Det er helt rått å se :-)

 

 

 

Skrevet

Det var Future Pop Idols-versjonen jeg hadde hørt, synes den faktisk var litt bedre :)

Skrevet

Syyyykt!

 

Tidenes kuleste/flinkeste/største flash mob! Har du flere flash-mob-videoer? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...