Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Var hos legen i forrige uke og hadde falt på magemål(symfyse) kurven (fra øverst i normalfeltet til midt på gj.snittet). Hun sa ikke noe spesielt om det, men ba meg komme igjen om 14 dager. Vet ikke om det er dette som gjør meg bekymret og litt paranoid, men syns selv at magen ikke vokser noe særlig, at den heller nesten er blitt litt mindre. /Og den har ikke sunket). Kjenner mye bevegelse, men ikke så mye, ofte og kraftig som før. Kjenner jeg blir ganske stressa. Straks 34 uker. Noen som har vært borti noe lignende?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Det er jo vanlig at bevegelsene skifter litt karakter mot slutten etter hvert som babyen får mindre plass å bevege seg på, men siden du merker veldig forskjell synes jeg du skal kontakte fødeavdelingen slik at de kan sjekke deg opp der. De vil helt sikkert ta en UL og se hvordan babyen har det. Er det fastlegen du går til? Jeg ville ikke stolt på fastlegen ifht graviditet dersom jeg var bekymret for barnet mitt. I de ALLER fleste tilfeller er jo ting i den skjønneste orden, det samme gjelder sikkert for deg:) Men det er jo ikke noe særlig å gå rundt og bekymre seg, om enn ubegrunnet, så kontakt føden du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå