♫røverdøtreog♪røver Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Synes det er så stille der inne, jeg? De samme innleggene står og står...
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 10. januar 2010 Her inne, mener jeg =) Kanskje det er jeg som titter inn for ofte =S synes å huske at det var veeeeldig travelt her inne forrige gang jeg vanket her, i 2006/2007.
Gjest Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Har tenk det samme, men den gangen fantes ikke annonymforum.
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2010 ahaaaa.... Er liksom anonym det nye skravle, det da eller? Synes det er litt stusselig å ikke kjenne igjen nick og sånn, jeg. vi er jo ganske anonyme uansett.. Hm.. Jeg er vel bare sååå 2007, jeg da, som henger her, hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå