Gå til innhold

Hva er det med skravle, da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så stille der inne, jeg? De samme innleggene står og står...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her inne, mener jeg =) Kanskje det er jeg som titter inn for ofte =S synes å huske at det var veeeeldig travelt her inne forrige gang jeg vanket her, i 2006/2007.

Skrevet

Har tenk det samme, men den gangen fantes ikke annonymforum.:)

Skrevet

ahaaaa.... Er liksom anonym det nye skravle, det da eller? Synes det er litt stusselig å ikke kjenne igjen nick og sånn, jeg. vi er jo ganske anonyme uansett.. Hm.. Jeg er vel bare sååå 2007, jeg da, som henger her, hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...