♫røverdøtreog♪røver Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Kan ikke huske dette fra tidligere, drikker og tisser, drikker og tisser.... Og er veeeldig tørr på leppene, men det kommer nok også av tørr luft inne og vedfyring etc... Denne tørsten har jeg hatt siden tidlig i sv.skapet... Flere som har det sånn?
Gjest Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Hm, jeg har lest om flere som har hatt det sånn, men ifølge gravidbiblene mine er det ikke noe typisk svangerskapstegn. Jeg ville tatt det opp med legen. Det er sikkert normalt, men jeg tenker at det KAN være et tegn på svangerskapsdiabetes hvis du er riktig uheldig. Ikke sikkert altså, bare at uvanlig tørste og mye tissing når man ikke er gravid er et tegn på at man bør teste seg for diabetes. Lykke til, håper det ikke er det:)
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2010 hm, litt kummel tanke... får ta det opp med legen hvis det vedvarer, ja.
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Jeg har det også sånn!! Og det er helt vanlig:-) De oppfordrer oss til å drikke masse vann. Helt naturlig måte å rense kroppen på dette vettu:-) Kos deg videre i sangerskapet og unn deg masse godt å slukke tørsten med;-) Klem
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2010 takk, nurk nr 2, jeg hadde i alle fall helt fin urinprøve hos legen 18.desember. hadde den tørsten da også. Og helt enig; vann er deilig!! Det er jo så kaldt også for tiden, hehe..mmmm
Jada-har fire små Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 jeg har det også sånn. Før kunne jeg gå hele dagen uten å bli tørst, nå må jeg drikke hele tiden og tisse hele tiden. Slitsomt, særlig om natta. Jeg hadde også helt fin urinprøve:) så tror nok det er helt vanlig.
Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 10. januar 2010 #7 Skrevet 10. januar 2010 jeg har det sånn nå og i forrige svangerskap. og jeg hadde/har ikke svangerskapsdiabetes. på slutten drakk jeg så mye vann at jeg måtte på føden for en sjekk men alt var i orden =)
Elita:) Skrevet 10. januar 2010 #8 Skrevet 10. januar 2010 Samme her, er kjempetørst hele tida og er tørr på leppene (og det er jeg ellers svært sjelden). Er også tørr i huden og har vært forkjølt i snart et par måneder (og det er også uvanlig til meg å være). Går ut i fra at det er vanlige graviditets"bivirkninger"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå