Gå til innhold

Til info:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pepperkaker dyppet i nugatti er mer kvalmende enn det er godt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velger å tro deg istedet for å prøve selv, hehe!

Skrevet

Trodde jeg hadde en genial plan for å stagge sjokolade- og søtsjuka. Det var det ikke:(

HI

Skrevet

Kan gi deg mitt æresord på at dette er helt sant!

HI

Skrevet

Har du bedrevet grundig research, altså? ;o)

Skrevet

Jeg tar deg på ditt ord. Helt sant

Skrevet

Jeppsipeppsi og det var "the road to hell", kan jeg love deg! Jeg vet rett og slett ikke mitt eget beste:(

Magen min har det ikke så godt akkurat nå

HI

Skrevet

Hehehe! Øh...jeg mener selvsagt daka daka liten sin ;o)

Skrevet

Blir som da jeg var 8 år og skulle blande saft og melk. Jeg likte saft, jeg likte melk så hvorfor ikke begge to samtidig? Siden da har jeg verken likt saft eller melk, kaster opp bare av tanken.

Skrevet

Selv om du ler (skal velge å overse det) så takker og bukker jeg :D

HI

Skrevet

Takk for at du går foran og prøver ut slike ting slik at resten av oss kan nyte godt av dine erfaringer:)

Skrevet

neste gang du er SÅ godtesyk.... hva med knekkebrød med nugatti... det er faktisk kjempe godt..

ble ikke veldig overasket over at ikke pepperkaker med nugatti er så godt da..he he he

Skrevet

Eller når jeg var nede i kjelleren og skulle stjele litt alkohol av foreldrene mine. Turte ikke ta så mye fra en flaske, så jeg blanda to som var åpne.

Hvitvin og akehvitt! Blæ! Holdt meg unna alkohol ett par år etter det.. ;)

Skrevet

Hehehe, der har det gått mye rare blandingeropp gjennom åra:) Ei veninne av meg fikk det for seg at foreldrene ikke ville merke om hun tok LITT av hver eneste flaske, i en ganske stor barsamling. Åh, jeg grøsser ennå ved tanken på blandinga. At hun ikke ble avholds, hun som drakk det hele kvelden, skjønner jeg ikke:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...