Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Pepperkaker dyppet i nugatti er mer kvalmende enn det er godt
Tante Blås Squaw Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Velger å tro deg istedet for å prøve selv, hehe!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Trodde jeg hadde en genial plan for å stagge sjokolade- og søtsjuka. Det var det ikke:( HI
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 Kan gi deg mitt æresord på at dette er helt sant! HI
Tante Blås Squaw Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Har du bedrevet grundig research, altså? ;o)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #8 Skrevet 10. januar 2010 Jeppsipeppsi og det var "the road to hell", kan jeg love deg! Jeg vet rett og slett ikke mitt eget beste:( Magen min har det ikke så godt akkurat nå HI
Tante Blås Squaw Skrevet 10. januar 2010 #9 Skrevet 10. januar 2010 Hehehe! Øh...jeg mener selvsagt daka daka liten sin ;o)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #10 Skrevet 10. januar 2010 Blir som da jeg var 8 år og skulle blande saft og melk. Jeg likte saft, jeg likte melk så hvorfor ikke begge to samtidig? Siden da har jeg verken likt saft eller melk, kaster opp bare av tanken.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #11 Skrevet 10. januar 2010 Selv om du ler (skal velge å overse det) så takker og bukker jeg HI
Gjest Skrevet 10. januar 2010 #13 Skrevet 10. januar 2010 Takk for at du går foran og prøver ut slike ting slik at resten av oss kan nyte godt av dine erfaringer:)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #14 Skrevet 10. januar 2010 neste gang du er SÅ godtesyk.... hva med knekkebrød med nugatti... det er faktisk kjempe godt.. ble ikke veldig overasket over at ikke pepperkaker med nugatti er så godt da..he he he
AussieAnette Skrevet 10. januar 2010 #15 Skrevet 10. januar 2010 Eller når jeg var nede i kjelleren og skulle stjele litt alkohol av foreldrene mine. Turte ikke ta så mye fra en flaske, så jeg blanda to som var åpne. Hvitvin og akehvitt! Blæ! Holdt meg unna alkohol ett par år etter det..
Gjest Skrevet 10. januar 2010 #16 Skrevet 10. januar 2010 Hehehe, der har det gått mye rare blandingeropp gjennom åra:) Ei veninne av meg fikk det for seg at foreldrene ikke ville merke om hun tok LITT av hver eneste flaske, i en ganske stor barsamling. Åh, jeg grøsser ennå ved tanken på blandinga. At hun ikke ble avholds, hun som drakk det hele kvelden, skjønner jeg ikke:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå