Gå til innhold

Tilfeldighet eller???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte slutte å amme mini da han ikke gikk opp i vekt. Fikk uansett en liten skvett MM i ny å ne så jeg slapp å få spreng. Produksjonen ble stadig mindre og mini var ikke sugevillig så jeg fant ut det var på tide å gi seg for godt. Men i går (første dag uten MM i det hele tatt) ble mini syk med litt feber og urolig å masete helt ulikt han til vanlig. Var slik hele formiddagen og. Skulle prøve å roe han på bryste men han nektet som vanlig å suge men fikk sikkert i seg litt uansett. Noen timer senere startet han å bli bedre humør. Enda litt feber men blid, spiser bedre og sover ordentlig. Mistenker at han holder på og få tenner så det kan være det som plager men klarer ikke helt gi slipp på tanken om det var den lille skvetten som fikk han i bedre form.

Noen med meninger? Var det en tilfeldighet eller skal jeg fortsette å trumpe i han en liten skvett hver dag? Vet liksom ikke helt hva jeg skal tro i dette tilfelle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres vel litt for fantastisk ut at det skulle virke så fort, men MM er jo en fantastisk ting, da!

Jeg har et svært prematurt fosterbarn som får hovedsaklig MME, men så mye MM som jeg får til å pumpe (hun tar ikke bryst) når min nyfødte har spist. Disse slantene hver dag har gjort at hun (begge) har holdt seg friske. Dette i følge barnelegen. Dvs at det er ikke all verden som skal til før det gir gode resultater.

Jeg vil tro at MM virker bedre forebyggende enn som medisin, men allikevel....

Skrevet

HI her.

Ja det høres alt for fantastisk ut men allikevel. Vet ikke hva jeg skal tro. For alt jeg vet var mini på bedringens vei før den skvetten men man vet jo egentlig aldri.

Skrevet

Det kan jo være mm. Jeg har prematurfødt barn som hovesaklig har fått mme, bortsett fra litt mm den første mnd. Hun har ikke vært syk enda og hun er snart ett år. Det er nok mange faktorer som virker inn, men det er jo kjempefint at den lille får i seg litt mm, det er jo uansett bra for barnet :-)

Skrevet

Jeg tror barnet ditt trengte (og kanskje tenger) denne kosen... kjenne varmen din, hjerteslagene dine, det er trygt og godt:) jeg hadde forsatt med det:)

Skrevet

Kansje men allikevel så tar han jo ikke puppen ordentlig. Suger såvidt på den før han hylskriker å vrir seg unna. Nærheten får han uansett av flaska da jeg holder han inntill meg å lager en "kosestund" av den

Skrevet

Det er tilfeldig... Var jo i nyhetene senest denne uken at virkningen av mm var laaaaaangt fra så bra som man trodde i utgangspunkte, eller så bra som vi har fått innprenta at det er. Det beskytter ikke mot infeksjoner, ikke blir barna smartere, det inneholder mye miljøgifter og kan faktisk fremkalle astma og allergi. Nei, det er ikke tull bare google litt så finner du det selv.. Morsmelk er absolutt ikke noe mirakelmiks som hindrer barna i å bli syke, det er på tide at nordmenn også innser det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...