Gå til innhold

Noen x-røykere her?

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere røyksug ved mensen og/eller om dere drikker alkohol??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hatt røyksug ved mensen, men får det når jeg drikker alkohol (type sjelden). Men da tar jeg også en røyk dersom jeg vil. Har dog ikke gjort det de siste gangene, fordi jeg ble så dårlig sist at jeg nesten gikk i bakken.

Skrevet

Jeg sluttet for 4,5 år siden og har ikke hatt sug siden. Ikke engang under stress :-)

Jeg har alltid blitt med røykerne ute når de røyker(hvis vi er ute på byen) Nekter å være øl/veskepasser! Mulig at det demper et evt sug, siden jeg "er med" selv om jeg ikke røyker.

Skrevet

ved mens? haha nei ikke noe mer enn ved andre perioder =)

Vi sluttet for 3 år siden. Men festrøyka. Går sjeldent ut, så det er sagt.

Sprakk i sommer da vi var på ferie, og vi røyka frem til 2 juledag. Da sluttet vi igjen. Bruker snus nå, som overgang. Håper jeg klarer å holde meg unna festrøyken nå, orker ikke begynne på igjen. Men er da det er værst, når man drikker.

Merker det av og til når jeg har spist også, men da er det bare å ta seg en snus =)

Skrevet

Hihi! Jeg er x- røyker for hmm... 5. gang eller kanskje 20. gang?? =P

Er gravid nå da... Så har hverken mensen eller drikker alkohol..

Synes det var et vanskelig spm=P

MEN, jeg har ikke røykesug i det heletatt! Synes det stinker av de som står utenfor kjøpesentre og røyker, brekker meg! Æsj, fisj og fy!=P

Skrevet

Sluttet for 3 år siden. Megarøyksug når jeg drikker, men da tar jeg meg også noen festrøyk. Går helt fint, siden det kun er snakk om ca 4 ganger i året.

Skrevet

ja,når jeg drikker alkohol. men jeg røyker også akkurat de få dagene i året jeg drikker. syns ikke det gjør så mye :)

Skrevet

Nei merker ikke noe til derre jeg.. hehe

Jeg er x-røyker etter hver røyk jeg. Men sprekker gjerne noen få timer etterpå.. hehe

Skrevet

Får ikke røyksug ved mensen nei. Men røyker når jeg drikker alkohol, drikker vel max 4 ganger i løpet av et år.

Skrevet

Aldri ved mensen men jeg får det i situasjoner hvor jeg røkte tidligere og hvis jeg opplever kriser, som nå.

Har faktisk tatt en røyk denne uka, men jeg ble så DÅRLIG at det anbefales virkelig ikke. ha ha! Luktet askebeger og hostet til dagen etter... Hvorda greier man å røyke? Dte er jo så ekkelt???

Jeg røkte 20 røyk om dagen gjerne 40 til fest ....

Fy flate så glad jeg er for at det er over:)

Skrevet

Sluttet for snart 5 år siden, etter å ha røyket i 10 år. Sluttet pga graviditet, og hadde ikke sug under svangerskapet eller i tiden etterpå, men de første gangene jeg var på fest kom røykesuget for fullt! Hadde jo aldri drukket alkohol uten å røyke før :-s

Kjøpte meg en 20-pakning og tok noen reale magedrag første fest, men det var som å dra piggtråd ned gjennom lungene, så det fristet ikke til gjentakelse. Tok et og annet trekk de neste festene også, før lysten ga seg av seg selv. Nå frister et ikke en gang.

Skrevet

Jeg har kun røykesug når jeg drikker alkohol. Og når jeg drikker så røyker jeg. Jeg drikker dog så skjelden, ca 4 ganger i året, at jeg ikke tror det gjør noe. Jeg har en streng regel med meg selv at kun røyke på fest, og ALDRI kjøpe eller få en røyk utenom det.

Har fungert i flere år nå.

Skrevet

Sluttet for litt over 2 år siden, og har verken sug under mens, når jeg drikker alkohol eller noen gang ellers.

Vet jeg er heldig som aldri føler et sug etter røyk noen gang, ganske så fornøyd med det : )

Skrevet

Merker det ikke under mens men på fest har jeg innmari lyst på røyk da:(

Men det blir lettere og lettere da..:)

Er jo 8 år siden jeg sluttet:)

Skrevet

Ròyket i 15 år, sluttet for 7 år siden. har ikke ròyksug i det hele tatt. De fòrste årene kanskje lit når det andre vinglasset ble inntatt, men det gikk an og kontrollere.

Skrevet

Sluttet for 3,5 år siden, og får av og til lyst på røyk når jeg drikker, men det er vel helst fordi så mange andre gjør røyker. Jeg pleide å gå ut med 40 røyk når vi skulle drikke. : )

Skrevet

Aldri opplevd røyksug rundt mens.

Slutta for 3,5 år siden, merket lenge suget når jeg drakk alkohol.

Men det hjalp meg at jeg ammet så lenge, ville ikke ha røyksmak på melka! -21mnd- da jeg var ferdig med det var værste suget borte.

Har merket sug ved stress og, men det blir mindre og mindre.

Turde ikke ta sjans på festrøyk, var redd for å sprekke, glad for det nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...