Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 reknes det som inntekt, i forhold til å tjene opp til arbeidsledighetstrygd?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Nei, det teller kun som inntekt der du "taper"på å ha inntekt. Som for bostøtte og skatt. Men for alt det andre, så teller det ikke som inntekt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 om ordinær os er ute så kan du søke på forlenget os til å skaffe deg jobb. står i folketrygdloven § 15-6 om jeg ikke husker helt feil tror det er 3 eller 6 måneder det er snakk om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå