mai mammaen til to Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 en bekjent av meg har et barn som er født fortidlig. hun er født 12 uker fortidlig så var jo veldig liten... lå lenge på sykehuset.... de har en sønn som var ca 3 når han ble storebror.....den minste nærmer seg nå 2 år..... og eldste da snart 5 år.. foreldrene er så redd for svineinfluensaen at hun tok med seg begge ungene på hytten og har bodd der siden før sommeren... og frem til nå.de har vært sammen de tre og mannen hennes har kommet i helgene..... jeg syns det er utrolig overhysterisk.... at man blir redd for barna sine er en ting, men de har jo gått glipp av mye. tenk på eldse som er vant til åg å i barnehagen og plutseig har han kun lillesøster å leke med..... greit nok for en ferie. men de har jo vært der i 6 mnd...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Overhysterisk? Hva er du når du er mer enn hysterisk? Dersom denne familien synes det er ok å bo på hytta alene og vil ha det sånn, så er vel det greit? Vi reagerer ulikt på ting, og kanskje har de på en annen måte enn deg følt hvordan det er å nesten miste ett barn, og ikke vil ta noen sjanser for å komme dit igjen? Synes du heller skulle prøve å forstå enn å dømme.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Slarving om bekjente er jo så simpelt.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Man kan vel kalle det litt spesielt......
Tøysetipp Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Signerer også lektoren:-) Høres ut som du bare vil 'sladre'.
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Har ingen problemer med å si at det grenser til vanvidd... Høres langt ifra normalt ut!! Hadde det vært min venninne hadde jeg vært regelrett dirkekte meget bekymret..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå