noahmamma Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 hvilke stellevesker velger dere? merke?hvorfor?
♥Bubble♥ Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Jeg har kjøpt en BabyBjörn stelle veske, grunnen er at jeg synes den er fin
Anabelle2010 har født! Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 har også BabyBjørn stelleveske som jeg kjøpte da vi fikk storebror for seks år siden. Dette blir tredje barnet jeg bruker den til og er fortsatt like fornøyd. Den er både oversiktlig, praktisk og nøytralt utseende. (slik at pappa ikke trenger å gå med en rosa stelleveske når han har permisjon ;D) Det jeg liker spesielt godt med den er at den står av seg selv når du åpner den slik at du har full oversikt og lett tilgang til det du trenger, og at du fint kan åpne den med en hånd om nødvendig.
fia08 Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Petunia pickle bottom og ju-ju-be be prepared har jeg. Liker de fordi de er gode praktiske vesker med kule design og de er noe utenom det vanlige. Liker å ha det som ikke alle andre har.
Sniff77 Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 Trenger stelleveske-tips, jeg også! Hadde emmaljunga sin til førstemann, men var ikke fornøyd. Fant ut at jeg trenger en som er lett å åpne med ei hånd ;-) Har sett på en del modeller, men det er så vanskelig å velge. Tips mottas med takk!
b77h Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 hmmm...her trenger jeg visst også tips. Hadde egentlig bare tenkt å bruke min vanlige sorte skinnveske (stor mandarina duck m plass til ALT), men blir jo usikker... Tenkte at stelleveske var litt et skapt behov fra de som selger det, men kanskje er det veldig god hjelp? Skal sjekke ut...
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 10. januar 2010 #7 Skrevet 10. januar 2010 Hvilken Emmaljunga-veske hadde du Sniff77, og hva var du ikke fornøyd med? Tenkte å kjøpe den største av det merket nemlig..
Sniff77 Skrevet 10. januar 2010 #8 Skrevet 10. januar 2010 Hadde den "billigste" varianten fra 2007. Fant den ikke på emmaljunga sine sider nå, så den er sikkert ute av produksjon eller oppgradert. Veska hadde en vinkel på glidelåsen på toppen, som gjorde det helt umulig å åpne med ei hånd. I tillegg var det to sånne "ryggsekk-klips" for å åpne på framsiden og de var også vanskelige å åpne (endte med at jeg aldri brukte lommene på framsiden) Oppi hadde veska to lommer til bleier o.l. Lommene var ikke sydd i bunnen, så det meste falt/sklei gjennom. Jeg er sikkert litt dillete og kresen, men med baby på armen syns jeg det hadde vært en stor fordel om det var mulig å åpne i alle fall deler av stelleveskene med ei hånd. Heldigvis er to av glidelåsene på stelleveska mi ødelagt, så det legaliserer kjøp av ny, hi, hi ;-)
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 10. januar 2010 #9 Skrevet 10. januar 2010 hadde en teutonia som passet til vognen sist. mislikte den ikke. men denne gangen ville vi ha en mer nøytral med god plass og ikke minst kul nok for pappan så vi endte opp med en svart allerhand kjøpt på salg hos barnashus. man åpner den alt er der. men det kjekkeste er at stellematta er en egen greie på siden legger man den ut (kan også tas av ved behov) er det lommer til våtservietter kremer og bleier der. så kan de andre tingene være for seg i det store rommet med mange smårom. kjekke finesser så gleder meg til å ta den i bruk. deilig med lokk så man kan bare åpne og lukke den uten alltid å måtte bruke begge hender på en glidelås. dette likte jeg med teutonian også. apropo vanlig veske/bag som stellebag, går helt fint men kan fort bli litt vanskelig å finne ting om den ikke har mer enn ett stort rom, alterantivet er å sette tingene i forksjellie zip lock poser slik at man har litt oversikt likevel. jeg har brukt en stor veske ofte når jeg ikke har med vogna men av og til litt mer uoversiktlig.
mjhanse Skrevet 10. januar 2010 #10 Skrevet 10. januar 2010 Jeg har sinnsykt lyst på en disigner stelleveske!! Storksaken har endel fine også er det flere andre jeg har sett på og. Denne gangen ønsker jeg meg en som ser ut som en vanlig stor veske med masse praktiske detaljer inni. Da kan jeg liksom bruke den så mye lenger enn det jeg gjorde sist. MEN så var det pris da... Vet ikke helt om jeg har lyst til å legge nesten 2000 kr i en veske... uansett hvor utrolig praktisk den er.. Det er dyrt nok med barneutstyr som det er. Vi må kjøpe allt nytt siden det er så mange år siden sist at jeg har kvittet meg med allt. Og pengene flyr virkelig... Har sett en helt plain en fra Brio og.
mamman til to gutter Skrevet 11. januar 2010 #11 Skrevet 11. januar 2010 Vi hadde en fra brio sist og den var håpløs. Borrelås for å feste den til vogna, så hvis jeg skulle ha den av mens mini sov, så våknet han garantert. I tillegg var det borrelås på de små lommene utenpå, så når jeg skulle hente noe der, skrubbet jeg meg alltid på baksiden av hånda. Inni var det et stort rom og et par mindre, men det endte opp med at alt lå i det store rommet og var umulig å finne. I tillegg ble den helt ute av form etterhvert sånn at den så utslitt ut. Aner ikke hvilken jeg skal ha denne gangen, men den skal være stivere i stoffet sånn at den ser finere ut, så skal den festes til vogna med knapper el sånn at jeg kan ta den av uten at babyen våkner og så skal den ha flere ordentlige rom inni sånn at man kan legge bleier i ett rom, skift i et annet osv.
The Bad Gal Skrevet 11. januar 2010 #12 Skrevet 11. januar 2010 Bruker en fra Ju ju be nå, det har vært den jeg har likt best. Bruker den som messenger-bag siden frøkna ikke har brukt vogn på et år(hun er 2), tenker jeg bruker samme veska videre nå når lillesøster kommer. Ellers er jo Petunia p.b-veskene kjempepraktiske da, men er lite glad i brokade-mønsteret på de fleste av dem...
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 11. januar 2010 #13 Skrevet 11. januar 2010 Valgte veske som passet til vognen, å som var stooor... valgte derfor emmaljunga sin:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå