dr greve Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Hvor mange dager kan det gå eller er det vanlig?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Mini her har gått max 3 dager uten å bæsje, men babyen til ei venninne kunne gå opp til 14 dager mellom hver gang.
dr greve Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2010 SÅ lenge.. Jeg tror det er 3 dager siden her. Men bruker aldri å gå mer enn 2 dager. Det virker ikke som om hun er plaget eller noe så det kommer vel...
Gjest Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 får barnet ditt MME eller MM? Hvis barnet får MM er det like vanlig å bæsje hver dag som en gang hver 14 dag, får det MME skal det helst bæsje hver dag.
ifie Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Jeg har fått samme beskjed som malin-76. Det lengste lillebror har gått uten å bæsje er 3 dager, og da hadde han det ikke godt nei... :/
mitt 4.barn har kommet Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Hos oss gikk det en gang 18 dager! Han var da 4 mnd gammel. Da var han litt urolig før, og veldig fornøyd etterpå Ikke unormalt, sa helsesøster. Og det var ikke så uhorvelig store mengder som kom ut heller, heldigvis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå