Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 som happens to be, ikke min mann. Det er altoppslukende, aldri opplevd det så intens før. Men det er altså bare seksuell tiltrekkning. Pinelig- føler meg som en 14 år gammel gutt i sprengpuberteten. Mannen er en kollega, og han gjør det så inderlig tydelig at han føler på samme måte. HVORDAN blir jeg kvitt denne "trangen"?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 spør mannen din om du får lov til å prøve kollegaen? oki, jeg inser at det kanskje ikke er så lurt. bytte jobb? eller sette seg som mål å bli den aller aller aller flinkeste i det du driver med, slik at du ikke har tid til å tenke på hote kollegar? det siste er det jeg pleier å gjøre, det funker sånn ok.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Uff of uff! Hold deg unna! Det kommer bare til å ende i tragedie om du følger dine lyster! Jeg opplevde det samme, gikk fra samboer gjennom 10 år, han skulle gå fra kona si. jeg ble gravid. Han gikk aldri fra kona si, og jeg ble totalt latt i stikken. Kona hans fant det ut etter at jeg skrev et brev og fortalte henne om sønnen hennes mann hadde med meg. Uff, d var et helvete. Hun nekter han å se sønnen sin, og vi har ikke sett snurten av ham på to år nå, og gutten savner pappaen sin (som jeg lot ham bli kjent med de første årene pga jeg faktisk trodde at han en vakker dag skulle forlate kona til fordel for oss). Følelser er vanskelige å styre, og det blir bare verre og verre dess mer du involverer deg... Jeg visste det med kropp og sjel at han også følte det samme for meg, men med familier og ektefeller må man holde seg laaaaangt borte fra slikt! Har en venninne som også holder på med en gift mann på jobb. Hun er singel, men sliter selvsagt med dette. Han sliter minst like mye, for han elsker nok kona og barna sine, og har sagt rett ut at han ikke kommer til å forlate dem. Men likevel styrer han på med venninna mi, og er garantert skikkelig forelska/tiltrukken, og har det langt fra lett/morsomt med dette! Selv om du mener det kun er fysisk tiltrekning nå, kan du LETT bli forelsket og begynne å tenke annerledes på ting. Don't do it!!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Nei nei nei, vil jo ikke gi etter for mine lyster. hele greia er helt sprøtt. Aldri følt sånn før. Vil at følelsene eller lysten skal forsvinne. Jeg blir jo helt zombie av dette her, Har ikke mulighet til å bytte jobb. Da må jeg i så fall flytte. Vi har venner familie, hus, jobber begge to, unger i skole og bhg her. Så litt drastisk løsning med andre ord. hi
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Kolegaen har gått fra samboeren sin. Han sier det er pga. meg. Det syns jeg er urettferdig, for jeg har aldri gjort noe med ham, eller latt ham tro det kunne bli noe. Har inrømt overfor ham at jeg er tiltrukket av ham, men også gjort det klart at jeg aldri vil leve ut fantasien. Har bedt ham om å ikke kontakte meg unødig (dvs. ikke-jobb-relatert kontakt) Han sier at han respekterer at jeg har mann og barn, og at han skal holde seg unna. Men sender meg tilstadighet mailer og sms, der han unskylder seg fordi han "ikke vil ødelegge noe for meg", men at han ikke klarer å la være å kontakte meg. Syns det er vanskelig jeg. hi
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Hva er dette for en slags Casanova? Går det ikke an å sperre ham fra mail og sms på noen måte?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 hypnose.. hehe.. uff, vet akkurat hvordan det er.. når man blir så jævli kåt at føttene svikter og det bare sitrer så SINNSSYKT! jeg hadde ikke sjans - måtte hjem til dildoen min hver dag etter jobb. Kunne jo ikke knulle på jobb, og jeg ville jo ikke være utro. Men ble det tilslutt.. Og da den altoppslukende forelskelsen ble et faktum, flyttet jeg jo fra min kjære samboer.. Jeg ble jo helt gal... Denne forhekselsen varte i fire år... Jeg tenker den dag i dag at om jeg bare hadde holdt meg unna fra begynnelsen... og ikke gitt etter for spenningen og kåtskapen.. så hadde jeg ikke fått sønnen min. hehe.. men hvis jeg ikke hadde blitt gravid, så hadde jeg angret som en hund på dette. Tror den største fellen er å tenke "bare litt". Bare flørte litt. rote litt. knulle èn gang.. osv.. Jeg sier bare igjen - don't do it! (Bruk dildoen og fantaser heller :-))
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 Jobben gjør at vi må ha kontakt per mail og tlf. Det gjør det vanskelig. Hadde vært enklere å komme over denne idiotien dersom jeg bare kunne fjerne ham fra livet mitt. Han er ikke noe sånn typisk "casanova" type Hadde vært sammen med denne samboeren sin i nesten 10 år (de hadde ikke barn) Han er ikke noe sånn super-looker heller, eller altså, han er da kjekk, men objektivt sett (dersom det er mulig) så er mannen min mye kjekkere. Mannen min er forøvrig verdens beste mann, helt utrolig mann, på alle måter. Aner ikke hvorfor jeg plutselig har så lyst på han andre. Virker som om vi bare har sinnsykt bra kjemi eller noe. hi
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 Bra beskrivelse 22:18 jeg bruker ikke dildoen, men bruker min mann, prøver å fokusere all den seksuelle energien på ham. Litt dårlig gjort å bruke mannen min sånn, men tenker det er bedre enn alternativet. hi
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #10 Skrevet 9. januar 2010 Kan du ikke fortelle mannen din alt dette, og så kan han gi Casanova-typen en skikkelig skrape? Dersom mannen din ikke er fullstendig nerdete kan han vel ta fram noe guts når noen prøver å stikke av med kona hans. Et annet alternativ kan faktisk være å fortelle det til sjefen. Få det fram i lyset, og trollene sprekker.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #11 Skrevet 9. januar 2010 Du får snu totalt om, vær kald mot han og snakk BARE med han om jobbrelaterte ting. Ingenting annet. Sikkert ikke lett, men om du driver å snakker en del med han osv så vil det jo ikke forsvinne. Jeg er forresten meget betatt av en som er innom jobben 2 g i uken. Men jeg vet det forsvinner snart, for jeg blir lett betatt men det forsvinner fort også Jeg elsker å være betatt, syns det er helt supert! hehe.. Nå er han noen uker vekke på tur da, så regner jeg med at jeg ikke er betatt mer om 1 ukes tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå