Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Hvor vanlig er det egentlig å korrigere utseende sitt? Føler det er helt vanlig å fikse puppa for tiden. Jeg er 30 år, og ikke noen gammel tante, det kan jeg love dere - men jeg er ikke vokst opp med at det er normalt å ta silikon osv. Lillesøsteren min, på 20 derimot kjenner "mange" som har det. Jeg er ikke imot det, og vurderer å stramme opp puppene selv etterhvert. Men jeg har litt dobbelhake, løs hud nederst på magen etter et par fødsler, mellomrom mellom tenna, cellulitter, en rynke mellom øyenbryna når jeg er trøtt osv.. Er d ok å gjøre noe med? Forstår utifra å ha lest innlegg her inne, at silikon i puppa og korrigering av kjønnslepper er heeelt normalt og vanlig. Heldigvis har jeg ikke biffgardiner - det var jeg å sjekka på badet tidligere i dag! Har aldri tenkt på det før! Bollemus da - er det heller ikke attraktivt? Det har jeg nå etter fødselen pga jeg har lagt på meg litt. Må nok slanke musa ja, tenker jeg! Det er faktisk mulig å stramme vagina også. Har noen her inne gjort det? Hva er egentlig vanlig å gjøre av skjønnhetsoperasjoner nå til dags?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå