Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 er det bare jeg som syns det er ganske teit?
Gjest Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Jeg synes også det er teit, særlig fordi det startet med at en organisasjon for brystkreftrammede i USA gjorde dette for å minne hverandre på å undersøke brystene for kuler jevnlig. Å skrive fargen betyr " nå har jeg sjekket, har du?" og så ble det til noe man gjorde uten grunn. Fikk chatmelding om at det tilogmed var for å "forvirre gutta" og hvis fyren min hadde latt seg forvirre av dette ville jeg mildest talt blitt skuffa over ham...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Huff ble litt for fjortiss for min del.... Jeg fikk også en slik melding på chat om at dette skulle skrives for å forvirre gutta slik at de fikk noe å lure på... Sikkert morsomt det dersom man er 13-14 år...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Er det nå folk bare skriver er farge på statusen sin? Har ikke skjønt det jeg...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 nå er det mange som skriver avstand, lengde eller jeg vet ikke hva det skal bety. Var ei som hadde skrevet "45 cm " på statusen sin. Hva betyr det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå