Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Ekkel fyr med dårlig sveis og rotete kjønnsliv. Eller takk.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 han er hot, fordi han er overengasjert på en veldig sjarmerende måte. jeg hadde tatt han glatt
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 jeg syns ikke han er hot...tvert i mot.... fusj... men smaken er som baken=)
juni2010mamma Skrevet 9. januar 2010 #11 Skrevet 9. januar 2010 Han har ikke parykk og er hot, hot, hot
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. januar 2010 #15 Skrevet 10. januar 2010 hvem har sakt at han blir mindre hot om han bruker parykk? det er ikke håret hans som gjør han hot. om glansen og entusiasmen i øynene er falske og parykkaktig - da er han mindre hott en han pr dags dato er. og jeg velger å tro at det er ekte. alt sammen og det spiller ingen rolle hva som er sant så lenge jeg kan gå inn på youtube og se han snakke om jens når han var gjest i nytt på nytt
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #18 Skrevet 10. januar 2010 Da jeg så han ute, så virket det som om han var veldig klar over at han var så hot, han oppførte seg som han var gudsgave til kvinnen og mange jenter flokket seg rundt han. Det virket som han tok seg tid til å flørte med mange av dem, selv om han var samboer på den tiden. Han oppførte seg som han eide utestedet og var sikkelig slesk og ekkel. Der og da mistet jeg sansen for han. Men jeg syntes han er en god dommer både i x-factor og Idol, selv om jeg ikke alltd er enig med han da:) Men han vet hva han gjør og er dyktig i det, det respekterer jeg han veldig for. Men i mine øyne er han langt i fra kjekk eller sjarmerende etter at jeg så han i virkeligheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå