Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 jeg har sett at det er noen som går med barnet sitt i sele..er det noen som gjør det her? tenker jo at det sikkert en grei måte og holde styr på barnet på tur. Når de akkurat har lært å gå og ikke har helt kontoll på hvor de går....er det ikke litt raret å gå med barnet i "bånd"?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Jeg gikk med min datter i "bånd" når hun var ca 1,5 år gammel. Syns det var kjempegreit i dyreparken,på tivoli og slike ting hvor man faktisk kan miste ett barn. Men ALLE vi møtte stirret, og jeg så ikke noen adre som gjorde det:-O En hund er lydigere da:-P, så det er litt rart jo.Men på en annen side, ho rømte eller forsvant aldri for oss.Det føltes veldig trygt for oss voksne, og hun følte seg antagelig veldig fri fremfor å bli bindt fast i vognen.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 ja det ser merkelig ut,men det er jo faktisk en litt god idee for vi som har barn som er nysjerrige og er over alle hauger før vi rekker å blunke:p
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 syntes også det ser veldig rart ut å vil heller lære barnet mitt å ikke bare løpe vekk.. å ja dattern vår var slik når hun var liten, løp vekk å skulle utforske alt, men vi forklarte forsiktig hver gang og hun forsto det etter vært..
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Jeg gjorde det med tvillingen våres! Helt genialt! Var til tider vanskelig å gå med begge.da den ene skulle stoppe å se,mens den andre skulle gå,men siden de hadde sele,hadde jeg alltid kontroll på de. På ferie var det helt topp,slapp å ha fokus på barnet,men kunne kikke deg rundt! En del som kikket å en del komentarer,men det brydde meg ikke,jeg var trygg for barna å hadde kontroll på det! Var noen som syns det var smart å lurte på hvor jeg hadde kjøpt den;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå