Gå til innhold

gå med barnet i sele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har sett at det er noen som går med barnet sitt i sele..er det noen som gjør det her?

tenker jo at det sikkert en grei måte og holde styr på barnet på tur. Når de akkurat har lært å gå og ikke har helt kontoll på hvor de går....er det ikke litt raret å gå med barnet i "bånd"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk med min datter i "bånd" når hun var ca 1,5 år gammel. Syns det var kjempegreit i dyreparken,på tivoli og slike ting hvor man faktisk kan miste ett barn. Men ALLE vi møtte stirret, og jeg så ikke noen adre som gjorde det:-O

En hund er lydigere da:-P, så det er litt rart jo.Men på en annen side, ho rømte eller forsvant aldri for oss.Det føltes veldig trygt for oss voksne, og hun følte seg antagelig veldig fri fremfor å bli bindt fast i vognen.

Skrevet

ja det ser merkelig ut,men det er jo faktisk en litt god idee for vi som har barn som er nysjerrige og er over alle hauger før vi rekker å blunke:p

Skrevet

syntes også det ser veldig rart ut å vil heller lære barnet mitt å ikke bare løpe vekk.. å ja dattern vår var slik når hun var liten, løp vekk å skulle utforske alt, men vi forklarte forsiktig hver gang og hun forsto det etter vært..

Skrevet

Jeg gjorde det med tvillingen våres! Helt genialt! Var til tider vanskelig å gå med begge.da den ene skulle stoppe å se,mens den andre skulle gå,men siden de hadde sele,hadde jeg alltid kontroll på de.

På ferie var det helt topp,slapp å ha fokus på barnet,men kunne kikke deg rundt! En del som kikket å en del komentarer,men det brydde meg ikke,jeg var trygg for barna å hadde kontroll på det! Var noen som syns det var smart å lurte på hvor jeg hadde kjøpt den;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...