Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 I dag er det hundre dager igjen til termin! Ser det er mange her som skriver "milepæl" og div andre ting om den dagen. Husker ikke at jeg en gang la merke til når det var 100 dager igjen sist gang jeg gikk gravid. Men jaggu klarte jeg å legge merke til det i dag! Jeg kjenner jeg ble litt glad, selv om jeg egentlig ikke vet helt hvorfor. Fordi nå går det i tosifra nedtelling- er det den store forskjellen tro? ;D God kveld alle mager! Strutt i vei;P
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Gikk "glipp" av 100 dagern denne gangen, 89 igjen i dag. Synes det går gruelig fort, men tempoet roer seg vel på slutten når ALT plutselig er tungt.
klar for mammarollen Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 var 100 i går supert å være over på tosifret
3smaa Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Gratulerer for at du har kommet så langt og skal til 3.trimester. Her er det 105 dager igjen.
ramløsa- nok en gang Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 96 dager her, synes også det blir en viss forskjell. Og kommer samtidig som det stadig blir lysere ute selv om det er bikkjekaldt. Kortere tid til fødselsen, kortere tid til våren, det går riktig vei på flere vis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå