Gå til innhold

Hater den oppblåste magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 12+3, og er dritt lei den oppblåste magen!! :-( Har hatt den fra dag en og har den fremdeles! :-(

Når går den vekk? Har aldri hatt så mye luft i magen i hele mitt liv!

Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På meg ble det bedre i 2.tri. Men da kommer nye ubehageligheter da, som mer press oppover under magesekken, halsbrann etc. Personlig synes jeg både i dette og forrige svangerskap at det er helt pyton å være gravid, masse plager og tida går sakte... Men man må jo gjennom det for å få barn, og er selvfølgelig veldig glad for at jeg kan få det da...!

Skrevet

Uffa! :-( Jeg hadde et mønster svangerskap forrige gang.. Var helt fantastisk!! Skjønte ikke hva gravide hylte etter..

Men flate.. De har min største medfølelse!!! Og svelger ordene mine fra forrige gang!! Dette svangerskapet er helt annerledes..

Har hatt kvalme, oppkast, ubeskrivelig trøtt og sliten, har grått masse, har den største oppblåste magen i verden (føler jeg).. Så venter bare på resten! :-/

Håper det går fort!! Det gjorde det forrige gang, så gjør vel ikke det nå! :-( :-P

Det er verdt det ja, når man tenker på hva som venter oss ved målstreken ! :-)

Skrevet

Jeg fikk noe som heter Imogas på apoteket, det fjernet kulemagen etter 2 dager. Hadde så luftsmerter at jeg ikke klarte å stå oppreist og det så seriøst ut som jeg ventet tvillinger!

Anbefaler de pillene på det sterkeste :)

Skrevet

Hei!

Jeg har samme problem som deg, men har funnet ut at det hjelper mye å drikke Biola flere ganger om dagen!

Lykke til!

Skrevet

prøv imogas eller minifom,ellers prøv å bevege deg mye hver dag,det løser opp litt av lufta,jeg ble bedre i uke 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...