Gå til innhold

klarer ikke tro på at dette går bra....

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger litt trøst og positive tanker.... 17:18 8.01.2010

har mista to ganger i MA. begge gangene fant vi det ut ved ul i uke 12. spirene hadde dødd i henholdsvis uke 8 of uke 9. (mors uke) nå er jeg på vei igjen, i uke 11. skal på ul til uka, da er jeg i uke tolv. jeg har en skikkelig sterk ekkel følelse av at det ikke går denne gangen heller. har jo ikke noe av de symptomene jeg hadde da jeg startet med de to jeg klarte å gå hele veien med.... uff... er så redd..... syns det er pine å gå å vente!!!

vimsa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Nå har ikke jeg opplevd å miste og syns det er veldig trist at du har opplevd det, men det jeg hadde tenkt å si er at dette er mitt 3 svangerskap og jeg har nesten ingen symptomer selv og syns det er fryktelig rart og tenker faktisk en del på det.

Jeg har ikke blødd, jeg har htt 1 uke som jeg har vært veldig svimmel og jeg våkner litt at jeg må på do... men alt er veldig andeledes denne gangen for meg, jeg har ingen garanti for at det går riktig vei for min del heller. Samtidig som jeg tenker at det er jo faktisk mange som ikke har så mye symptomer????

Jeg har ikke fått noe innkalling til ul da legen min for 3 uker siden sedte det til feil sykehus, så jeg får smøre meg med tolmodighet og håpe jeg får det innen et par uker (får ul pga kronisk sykdom)

Vil gjrne høre hvordan det går fremover med deg, og om du evnt får flere symptomer. Masse lykke til, krysser fingre og tær for at dette skal gå din vei nå:)

Skrevet

tusen tusen takk for svaret sommerbris. Du har så rett, man har ingen garantier, det har ingen av oss. og jeg er så heldig på alle områder, har jo faktisk fått to flotte barn!!! takk igjen, og du, vi får holde kontakten. du skal ha nr tre du også skjønner jeg da... hvor gamle er de to andre???? mine er fire og ett.

Skrevet

:)

Ja jeg vil gjerne holde kontakten og høre hvordan det går med deg.

Jeg har 2 jenter en på 4 og en på 1år...

mine er født i 05 og 08...

Skrevet

mine er også født i 05 og 08.. to gutter har jeg.

Skrevet

Ja se der ja, samme årstall også:)

Da får du får jenta denne gangen og jeg gutten kanskje da;)

Hvor i landet er du fra?

Skrevet

hei igjen! Er fra oslo området, bor i oppland! og du????

Skrevet

Hei

Er fra Oslo, men flyttet til Østfold for 3 år siden:)

Skrevet

Hvilken dag denne uka skal du på ul????

Jeg leverte barn i barnehagen og kom meg på jobb, men var langt ifra form så jeg dro hjem igjen....

Så nå sitter jeg å venter på posten, men får vel ikke noe svar fra sykehuset riktig enda. Kan jo håpe de ikke bruker så lang tid.

Skrevet

hei igjen sommerbris!!! nå har jeg vært på ul... og der så alt bare bra ut!!! jeg ble så innmari lykkelig.... herlig å se lillevenn inni der... som først sov litt, men plutselig begynte å strekke seg og nyte livet og varmen der inne... ser ut til at jeg er tolv uker imorgen, og da blir vel terminen 30 juli....?? gleder meg til å høre fra deg etter din første UL. Da er det "bevist"... mine magefølelser kan være helt på jordet. (he he, også jeg som var så redd.) da er det håp for alle oss uten sumptomer :-) har du fått noe post nå?

hvordan dårlig form er du i? kvalm???

Skrevet

Hei.

Jeg hadde ingen symptomer med nr 2 i rekka. Var ikke kvalm, svimmel, trøtt eller noe av d man normalt pleier å bli i første trimester. Jeg har mista 3 ganger, og syntes igrunnen d var litt rart. Men ble fort beroliget av at alle svangerskap er forskjellige. Og fikk snakket med legen da jeg var 6 uker på vei og fikk ultralyd i uke 8, da han så å urolig jeg var. Snakk med legen din og si hvor urolig du er, og henvend deg til privat praktiserende gynokologer for evt en time til ultralyd. D gjorde jeg så ofte jeg kunne bare for å bli roligere og tryggere på at dette kom til å gå bra :) Og alle jeg henvendte meg til var veldig forståelses fulle :)

Skrevet

takk for svar mzzizzy... jeg har heldigvis ganske tett oppfølging på sykehuset, pga tidligere ma'er jeg også. var på ul idag, er tolv uker imorgen og alt ser bare bra ut!!! Herlig!!! lille vidunderet lå og sov til å begynne med, også plutselig strakk'n seg godt og lenge... heeeerlig syn altså! lykke til til deg også! hvor langt er du på vei nå?

Skrevet

Hei.

Så flott at alt var bra, så god følelse:)

Ikke noe i posten idag, men regner egentlig ikke med å få noe denne uken men kanskje neste.

Nei jeg er ikke kvalm. Uggen i kroppen, forskjølet nei rett og slett ikke i form....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...