~sjiraff~ Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Matpakkene ser jo helt fantastiske ut, men hvordan har man fantasi og tid til å lage noe sånt hver dag da? Og blir de ikke osm mine matpakker, skvisa og turna rundt i matboksen på vei til barnehagen? Og hvor i all verden kjøper man så praktiske matbokser??
Ugl@ Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 lage kvelden i forveien kansje, sette i kjøleskapet+ Skal bli flinkere selv,...
Gjest Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Jeg fikk også mye inspirasjon fra denne bloggen:)
Monajenten Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Tupperware har en del sånne oppdelte matbokser, og så er det noe som heter laptop lunch box: http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=11_69&products_id=5956 De finner du billigere på ebay også.
~sjiraff~ Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2010 laptop linch boxen var jo veldig lav, dårlig med yoghurtplass der... Har tupperware hjemmeside mon tro ?
~sjiraff~ Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 9. januar 2010 Det hadde de, men fant ikke noe lignende der heller?
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 9. januar 2010 #11 Skrevet 9. januar 2010 Man må på party for å få kjøpt tupperware:-) Man får utrolig flotte vertinnegaver om man arrangerer et party hjemme hos en selv:-)
mortil3nå Skrevet 9. januar 2010 #12 Skrevet 9. januar 2010 Hvordan får hun til mikkemus ansikt og hvor har hun fått tak i den pingvin beholderen?? Utrolig fantasifull hun dama da! Kunne tenke meg oppskrift på de grove pizzasnurrene.
Gjest Skrevet 9. januar 2010 #13 Skrevet 9. januar 2010 morttil3nå: Jeg tror jeg så en oppskrift ganske langt ned på siden hennes:)
Lykkepålandet Skrevet 9. januar 2010 #15 Skrevet 9. januar 2010 Mange flotte ideer her. Men hvordan er det egentlig med middagsrester som blir liggende i matpakken i mange timer? Er det noe godt å spise da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå