Gå til innhold

Jeg tror jeg ble fridd til i natt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel..samboer hadde vært hos naboen og fått seg en dram for mye, og ble veldig dyp utover natten. Jeg ble overøst med komplimenter, og han fortalt meg hvor mye han satte pris på det vi har sammen.. Og så sa han at det var noe han hadde tenkt veldig mye på i det siste, og det var om jeg ville gifte meg med ham.. Jeg lo det bort, og sa at han fikk spørre når han ble edru.. Så sa han at han skulle bare høre hva jeg ville ha svart.. Jeg vil jo gjerne gifte meg med ham, og håper at han kan spørre på en litt mer "ordentlig" måte.. Håper jeg ikke har skremt han bort nå da, sånn at han ikke tør å fri alikevel..hehe :)

Bill.mrk "kanskje forlovet?".. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han må stå på ett kne med ring, og fri til deg på skikkelig vis;)

Ikke på fyllevis.

Først da er du forlovet.

Skrevet

Han trenger ikke å gå ned på kne, og jeg trenger heller ingen ring, bare han spør når han er edru! :)

Skrevet

Jeg ble fridd til i fylla..

bryllupet sto året etter...og var ett vakkert bryllup. og ekteskapet har hittil vært fantastisk..

men man må jo vite at begge er inneforstått med forlovelse..og ringen kom på fingeren dagen derpå ... så han hadde alt kjøpt den=)

lykke til....

Skrevet

Ja, men husker han at han fridde??

Thats the question.

Skrevet

Du får gå bort å klemme og kysse han, og si takk for frieriet, og si at du gleder deg til bryllupet.

Så spør du han når han tror det skal være. Til sommeren? Høsten? Hvem han velger som forlover, osv

;)

Skrevet

Hehe..ja det var det da.. :)

Joda, han var ikke SÅ full, bare litt over brisen! :)

Skrevet

Det høres jo bra ut! Jeg hadde sikkert ikke tatt det så tungt om jeg også var på en snurr, men jeg var edru og litt vel kynisk.. :)

Skrevet

Problemet er jo at jeg ikke svarte noe, jeg sa at han måtte spørre når han var edru..:)

Når vi hadde lagt oss krøp jeg inn i armkroken hans og sa "Jeg hadde svart ja". Da kysset han meg på pannen, og klemte meg bedre inntil seg.. Også sovnet vi sånn! :)

Skrevet

Lykke til. Har du facebook? Skift til forlovet.

Skrevet

Hehe.. Liten vits, samboer har ikke FB..Så han kommer ikke til å ta "hintet".. :)

Skrevet

Men folk vil da vel gratulerer han ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...