Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Min er mellom 36-36,5.Sikkert litt lågt men ikke under normalen?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Min kroppstemperatur ligger på 36,4 - 36,6
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Oj, dere har høy i forhold til meg 35,0 jeg.. Hele tiden.. Fryser som faen :/
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Sambo sier at tempen jeg har i dusjen er som å kokes?men så har jeg hørt at menn har mer blod i kroppen enn damer og!Får mer varmen da.Har dere d på samme måte? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå