Gå til innhold

Bæremeis??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken bør jeg kjøpe og hvorfor akkurat den?

Klarer ikke helt å bestemme meg...

Jenta er 1 år nå og den skal brukes fra sommeren...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare ett lite tips ikke kjøp uten at vet at du virkelig trenger og kommer til å bruke... vi kjøpte og har aldri brukt...

Skrevet

bare ett lite tips ikke kjøp uten at vet at du virkelig trenger og kommer til å bruke... vi kjøpte og har aldri brukt...

Skrevet

Du vet vel kanskje at dere har behov for det regner jeg med, men eller så er jeg enig med Renate.

Vi fikk tilbud om å få det av Svigers når eldste var liten, takket nei for vi syntes det var greit med vogn. Men når hun ble 2 år så fikk vi det allikevel selvom vi hadde takket nei tidligere.

Resultatet er at en bæremeis fra Bergans til 1600kr står i boden med prislappen på. Skulle vel kanskje ha byttet den, men ..

Du kan jo kjøpe den...he he..

Skrevet

Hvorfor bæremeis?

-Prøve bæremeis for første gang i går. Ungen hylte og synes tydligvis det var ekkelt (det gjorde jeg og!). Klart han kunne sikkert ha vendt seg til det.

-Men mini er bært MYE, vi bruker stort sett bare vogn til soving. Bærer til og fra barnehage, på tur med bikkja, ut i marka ol. Har bært hovedsaklig i sjal, slynge, maitai, og ergo. I enkelte tilfeller har vi også prøvd andre "bæreseler" jeg har ALDRI opplevd den reaksjonen som han hadde i bæremeisen. Han trives godt med å bli bært og gråter så og si aldri.

Skrevet

Prøv heller en Manduca :) (ca 800kr)

Veldig fornøyd.

Les om bæring på tettinntil.no

Skrevet

Vi har en billig bæremeis (husker ikke hva den heter) men den er egentlig ikke så innmari god. Bruker den mye hele sommerhalvåret, er mye å går i fjellet. Ville nok sett på Bergans hvis dere vet dere kommer til å bruke den mye! Er veldig fornøyd med Bergans sekkene vi har....

Skrevet

Angående det Makko og lillegutt sa,, Vi fikk jo når vesla var 2 år. 95cm og sikkert 14kg. Jeg orker ikke å gå med henne på ryggen når hun istedet kunne gå eller sitte i vogn. Hun har heller aldri ville prøvesitte den engang. Da måtte vi tvunget henne og det ser jeg ikke helt hensikten i.

Jeg ville vel kanskje heller gått får en Meduca? Synes de bæremeisene blir så store og dra med seg. IAllefall for min smak. Ikke går vi noe særlige fjellturer heller.

Skrevet

Vi har salewa sin, og den er mye brukt. Vi har hatt en gutt på ryggen til og fra bhg slik vi slipper vogn, og gått på fjellet med den. Nå går vi mye tur der vogn ikke er aktuelt og barna våre er lettvektere. Ergoselen er også mye brukt. Mannen min liker å bære barn i meis, og jeg synes ikke det er så tungt. Vi er ulike:)

Skrevet

Har både BB og MeiTai, men vi ønsker å kjøpe en bæremeis for å bruke på fjellet. Har sett litt på nettet nå. Noen som har erfaring med Norrøna sin?

Skrevet

Vi har den minste bæremeisen til bergans. Koster 1300 tror jeg. Vi kjøpte den før sydentur, angrer ikke. Jenta vår elsker og sitte i den. Begynte og bruke den da hun var ca 1.5 år. Var utrolig kjekkt på flyplassen bl.a.

Skrevet

Vi bruker bæremeisen mye når vi går i terreng hvor vogn ikke fungerer - f.eks i skogen, på fjellet, på svaberg etc.

Vi har bergans sin, og den fungerer fint for meg. Gubben synes den er litt kort i ryggen (han er laaaang). Han tives bedre med norrøna sin, men den har vi ikke tatt oss råd til å kjøpe:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...