Annci<3 Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Smerte som går som et lyn fra nedre del av magen (rundt navleområdet) og videre bak til midten av ryggen. Beste beskrivelsen i farta..
Annci<3 Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 9. januar 2010 PS. Magen ble ikke hard. Det har den blitt mange ganger før, men ikke noe smerte samtidig. Er i uke 32.
Gjest eelis+kian Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Kynnere er sammentrekninger i livmoren. Blir magen stram og hard når disse smertene kommer?
Gjest eelis+kian Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Når magen ikke blir hard samtidig er det ikke kynnere. Det kan være babyen som presser på noe så det gjør vondt, men jeg tror jeg ville tatt en telefon til føden bare for å høre hva de sier.
Annci<3 Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2010 Seriøst? Ringer man til føden over noe slikt? Det er ubehagelig liksom, men tror da ikke det er noe galt. Mulig han bare har lagt seg litt annerledes og sparker i noe. Skal på kontroll på mandag så får høre med legen hva han mener det er, ikke noe nervøs akkurat, men greit å vite
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 jeg ville nok rinft føden jeg...kan jo være begynnelsen på rier siden de går bak i ryggen...de begynner svake og blir sterke og sterkere...varer d hele tiden eller kommer der i tak? kommer det i tak er det kanskje rier.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Jeg har kynnere og de er vonde noen ganger, magen blir hard som en stein. Jeg er bare 26 uker på vei da...
Annci<3 Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2010 Det var en gang og det varte kun i et par minutter, litt av og på. Nå er det over. Ikke store greiene, bare nysgjerrig på hva det kan ha vært, hva det kommer av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå