Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 er jo "bare" i uke 29+5,hvordan skal dette ende? leeeeeeenge til mars assa....åååååå,noen flere som har det sånn eller?føler meg så ubrukelig om dagen. Takk far at du leste sytet mitt:-)
fremtidoghåp Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Jeg også, jeg også, jeg også!!!!! Vi er nok flere som er helt dønn sliten...
Jente+Oktoberbarn Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Henger meg på denne! Jeg er veldig veldig sliten nå, vondt over alt og lite søvn... Det er kjempekos å være gravid men det greit at det nærmer seg nå, 36+4 i dag Tror nok også at det er meningen at vi skal bli sliten og lei, det er jo motivasjon til den store finalen
Ladycaliente Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Ja og prøv å ha en superaktiv unge på halvannet år i tillegg, som er over alle hauger.. Hun er ikke bhg..Er så fantastisk sliten og irritabel om dagen at jeg ikke aner mine arme råd.. Hun sover som regel ikke på dagen lenger heller så jeg får ikke tatt meg en lur.. Huff, stakkars meg..hehehehe.. Er forøverig 35+4 og gleeeeeder meg til å bli ferdig nå..
Tweak Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Det var vel rundt den samme tiden eller kanskje noen uker senere at jeg også ble helt utslitt uansett hva jeg gjorde! Ble anbefalt av jordmor å ta jern og multivitaminer, og jammen ta så funket det! Energien min kom tilbake og selv om jeg merker at jeg er fødeklar på kroppen så har jeg plenty med energi! Kan fint gå opp og ned trappa og gikk på kjøpesenter i flere timer senest i dag, 1 uke til termin. :-) Bruker den Lifeline og så tar jeg ekstra jern. Kanskje det kan hjelpe deg også?
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2010 Ja takk,har to gutter,en på brått 3år og en på 4,5år....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå