Patetica fåkksi Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Er du fortsatt like strålende glad over ditt nye (makk)verk som henger på veggen?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 ja jeg er ekstremt glad! du aner ikke og alle er sjalu på meg og mitt ekstremt fine bildet. det er den aller aller beste julegaven jeg noen gang har fått! mitt første kunstverk
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 du vet at du er min favorit kunstner?
Patetica fåkksi Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2010 Gubbevaremævæl! Apropos; husker du tegneserien om Bevaremegvel? Han hunden?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 nei, jeg må innrømme at jeg aldri har vært sånn supergod på tegneserier. sån ut over donald og nemi
Patetica fåkksi Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2010 Jeg mente egentlig tegnefilm.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 like blank enda... hehe... så det hjalp ikke stort. kan du bake en kake og sende den til meg? sånn at jeg kan ta den med på juletrefest i morgen
Patetica fåkksi Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2010 Han er langt fra noe vakkert syn den mest umulige valpen i by'n og moren som er fornem og fin hva tenker du hun tror om sønnen sin? Hun prøver å oppdra Bevaremegvel men han er jo temmelig spesiell ..osv. Ringer ingen bjeller? Du kan bake eplekake! Hvis jeg baker den spiser jeg den opp før den blir sendt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. januar 2010 #10 Skrevet 9. januar 2010 har epler, men ikke mot til å begyne... hehe.. og ingen god oppskrift heller og jeg som vil være best og allting
Patetica fåkksi Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 9. januar 2010 Patetisk eplekake: 5 dl hvetemel 100 g. mykt margarin 1 dl. sukker 2 tskj. bakepulver 2 egg 2 ss. vann -- Smuldre smør og mel. Slikk fingrene. Ha i eggene og sukker, så bakepulver og vann. Slikk mere på fingrene. (vask dem etterpå siden dette skal severes til andre). Smuldre smuldre smuldre. Smør en rundt form med litt fett. Så trykker du ut det som er igjen av deigen etter fingerslikking ned i formen. Du deler opp tre epler og trykker dem litt nedi og. Strø på kanel og sukker og la vidunderet steje midt i ovnen på 175 grader i ca. 40 minutter. -- Jeg fikk hvertfall tittelen supermamma da jeg lagde det for noen uker siden, eller måneder kanskje. "Ay yay yooo mama".
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. januar 2010 #12 Skrevet 9. januar 2010 supermamma er en fin tittel. og dette høres enkelt ut. skreler du eplene? røde eller gule? grønne har jeg ikke av prinsipp
Patetica fåkksi Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #13 Skrevet 9. januar 2010 Ville ikke trodd du har røde heller, er ikke det logoen til Frp? Jeg skrelte dem, ja, sorry. Mine var røde siden de røde her er best.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. januar 2010 #14 Skrevet 9. januar 2010 jeg liker at det røde eple er logoen til Frp. det gjør at jeg kan dra morsome vitser om at vi ble kastet ut av paradis pga et eple og at det fort kan skje igjen.... uansett er rødt eple det nermeste man kommer et godt eple
Patetica fåkksi Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #15 Skrevet 9. januar 2010 Jeg syns "Frp" er en vits i seg selv jeg. Men du har absolutt et poeng. Er du i gang med kaka?
Miss Foster Skrevet 9. januar 2010 #16 Skrevet 9. januar 2010 Jeg vil oxo ha ett av dine "makk"verk på veggen min. Du trenger vel ikke vri hodet så veldig for å skjønne hva jeg vil ha bilde av.... *ler rått*
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. januar 2010 #17 Skrevet 9. januar 2010 er ikke i gang med kaka. jeg kvinner meg opp. og har ikke lyst til å begyne. selvsakt har jeg et poeng
Patetica fåkksi Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #18 Skrevet 9. januar 2010 Jeg maler for øyeblikket på lerret som er 50x50 cm. (samme som lammekjøttet sitt), en av utsalga i horestrøket utafor provinshovedstaden selger to lerret 50x50 for 4,50 euro. Det ene er nesten ferdig men det andre er fortsatt blankt. Men er 50 cm. nok for deg da?
Miss Foster Skrevet 10. januar 2010 #19 Skrevet 10. januar 2010 Hallo??? Så klart det ikke er nok, det må du da vel vite... tenker du må doble det jeg..... real size vet du.... ) *sikler på kragen min*
Patetica fåkksi Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #20 Skrevet 10. januar 2010 Åja sorry, glemte at du er vant til chilenske menn som måler en meter på sokkelesten.
Miss Foster Skrevet 10. januar 2010 #21 Skrevet 10. januar 2010 Å ja? Tror ikke du bør rope høyest nei, med tanke på at engelskmenn ikke akkurat er kjent for så mye annet enn å være fulle, bleikfeite den første uka og deretter ROSA!!! HA!!! Dessuten er chileneren min høyere enn meg, og jeg er ikke bittelita heller (tror jeg). Men det var vel ikke chileneren jeg tenkte på akkurat....
Patetica fåkksi Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #22 Skrevet 10. januar 2010 Nei du hadde vel planer om å ta en spansk en som hadde bursdag her om dagen.
Miss Foster Skrevet 10. januar 2010 #23 Skrevet 10. januar 2010 iiiiiiiiik - hadde Nachiton min bursdag forleden? Giiiid det glemte jeg helt av - var så opptatt av den filmen min vet du.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå