Patetica fåkksi Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Jeg kan takke deg, og skylde på deg, for at jeg på tre dager har inntatt 6 svære garlic & coriander naan bread'er, var på Iceland her om dagen og jeg skulle bare inn i butikken igjen for å kjøpe bagels mens herre, barn og venn drakk te i kafeen, også kom jeg over indiske bakeverkseksjonen.. *sham-sham* Og da tenkte jeg på Brassiere.. *sham-SHAM* og jeg kjøpte to pakker med tre digre deilige brød i hver *SHAM-SHAM!* og det siste ble fortært for fem minutter siden. *ouiik-ouiik-ouiik* Nå sitter jeg på gulvet som en deilig gris. Nam. -eller naam om du vil.
Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Namaste! Det sier de på Lost også, forresten, så jeg aner ikke om det har noe med India å gjøre. Men er det ikke DEILIG!!!!! Brassiere forever!
Patetica fåkksi Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2010 Jeg kunne alle disse hilse og takk og hadet-orda da jeg flørta med indierne på den internasjonale feria'en for noen år siden, og namaste er hei, er det shukria som er takk? Unnskyld, men lær deg å skrive. Det skrives 4evah.
Patetica fåkksi Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2010 -også drakk jeg indisk øl, de hadde to typer, den ene het Cobra tror jeg (?) og den andre husker jeg ikke, men den andre smakte skikkelig salami!
Patetica fåkksi Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2010 Jeg sitter nå med min Hindi & Urdu phrasebook innkjøpt i London for en del år siden, så hva du eller andre måtte lure på - jeg har svaret. På indisk. Trenger du å si at du er der innen fire? Mai cãr baje tak pahuk pãugã.
Patetica fåkksi Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2010 Har du mensen? Hindi: Kyã mãsik ho rahã hai? Urdu: Kyã mãhvãri ho rahi hai? Praktisk.
Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Har du mensen er en vesentlig fornærmelse å kunne hive inn i en opphetet diskusjon med gretne damer. Takker for nyttig info.
Patetica fåkksi Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2010 Det er noen streker og sånn over noen av vokalene, men jeg får dem ikke til.
Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 Jeg kan lage dem med fingrene når jeg sier det.
Patetica fåkksi Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 9. januar 2010 Nei jeg mente vannrette, ikke loddrette :-/ Er det noen flere setninger du vil ha når jeg først er i støtet? Jeg må si at boka er ganske omfattende og dekker det meste.
Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2010 #11 Skrevet 9. januar 2010 Jeg har blærekatarr. Gi meg medisin øyeblikkelig før jeg tisser på gulvet ditt.
Patetica fåkksi Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #13 Skrevet 9. januar 2010 Mens jeg letet etter dette kom jeg over ganske masse komisk med det kan jeg ta etter at jeg har fullført jobben min. Blærekatarr er "mutrashaya me infekshan" Jeg har er "mere pas ... hai" så jeg regner med at setningen blir; Mere pas mutrashaya me infekshan hai. Jeg foreslår at du setter deg ned på huk, peker på gulvet og ser på vedkomne med truende-øynene, and the point gets across. -- Her er noen morsomheter jeg kom over: Au = ah! (å finne i kapittelet "hos tannlegen) Det er et kapittel som heter "specific needs" som starter med reisende i rullestol. Neste er homofile. "Homosexuality is less explicitly celebrated in India but there is a fairy healthy scene in Mumbai and Dehli. Because most of those in the scene in India are from the middle class, the conversation is likely to be conducted exclusively in English" Likevel har de oversatt et par setninger, selv om det kun finnes homofile blandt de rike og opplyste. "Do you practise safe sex?" er en av dem. En annen ting jeg fant komisk var alle sidene om hva du kan si om du havner i trøbbel med politiet. (alle andre kapitler er en og en halv side bare).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå