Gå til innhold

flere enn meg som er nervøse??


MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3

Anbefalte innlegg

jeg er så nervøs og bekymret for at noe skal gå galt!! har ingen grunn til å tro at noe skal gå galt, men klarer ikke legge fra meg tanken... har prøvd å bli gravid i 7 mnd nå, og nå er jeg livredd for å miste.. er 6 uker ca..

 

er det flere som bekymra? sånn uten egentlig ha noe grunn til å være det? kanskje det bare er sånn det er å være gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det akkurat likt. Ser ut til at vi har termin samme dag. Vi har prøvd i 4 og et halvt år, så jeg er livredd. Vi måtte til slutt bruke prøverør, men vi må nok må bare ta det med ro og ikke stresse. Jeg tror det er den beste medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 og et halvt år ja, da skjønner jeg du er redd, uff... tror nok også det beste er å prøve la vær tenke på det, og bare ta som en selvfølge at alt går greit :) så stresser kanskje kroppen mindre :) lettere sagt enn gjort men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Gratulerer så mye med svangerskapet! Tror det er veldig normalt å være bekymret :) Jeg er også det, og var det første gang og! Men det er som du sier, best å prøve å slappe av, og tenk positivt :) Ja lettere sagt enn gjort!! Vi får bare satse på at alt går kjempe bra, så kan vi glede oss til å holde babyene våre om noen måneder!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt om noen som Ikke har vært bekymret i løpet av svangeskap.

Og det hjelper ikke at en allerede har fått flere friske og fine barn. Nei, for da bare endrer bekymringene seg ift det. "Er det virkelig mulig å være så heldig enda en gang?"

 

Det går i bølger gjennom hele svangerskapet. Fra pur lykke til nesten angst for både ene og hitt, for så å være i lykkerus igjen.

 

Slitsomt kan det være, men en kan vel ikke annet enn å bestrebe seg på å rette fokuset på det positive :)

 

Denne gangen kommer jeg garantert til å ha perioder der jeg bekymrer meg ihjel pga alderen min :o) Da hjelper det lite at alt har gått på skinner med alle de jeg har fra før :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er jeg nervøs, siden vi mistet vår lille gutt i uke 30, så har jeg sett hvor galt det kan gå med et flott svangerskap og en helt frisk baby.

Prøver bare å tenke på at det kan ikke skje igjen, det er bare ikke mulig.

Slappe av og glede meg skal jeg nå :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff! Stakkars deg/dere!!! Hva skjedde med den lille gutten deres? Forferdelig å oppleve! Kondolerer! Det vet jeg ikke hvordan jeg ville taklet! Huff! Lykke til denne gangen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og nervøs! Jeg mistet forrige i uke 10. Og nå er jeg i uke 7. Jeg syntes at mens murring kan forveksles med å måtte på do, så fortiden er jeg glad for å gå på do;) Jeg tviholder på spiren min;) og datteren min på 3 snakker mye om å bli storesøster, uten at hun vet noe, så jeg velger å ta det som et tegn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har vært nervøs siden dag 1.. I går var eg på ultralyd. Ville bare se at alt var som det skulle og at hjertet slo.

Det hjalp iallefall meg utrolig mye!! Veldig godt å se at smurfen min er i livmoren og at hjertet fungerer som det skal!!

En absolutt anbefaling til deg som er nervøs! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dritredd, men klarer å roe meg mer og mer ned for hver dag som går.

Kommer fra en veldig fruktbar familie, men jeg har allerede spontanabbortert to ganger tidligere - på rad. og nå ble jeg gravid bare dager etter den siste spontanabborten. Håper det går bra nå...

 

håpe håpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, jeg fikk urinveisinfeksjon og det førte til tidlig vannavgang i uke 29 og da fikk han infeksjon som ble for sterk for han.

Bare en liten filleting kan få fatale følger.

Vi ma alle ta godt vare på oss selv for å gi babyen optimale forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er superbekymret!!! Jeg er 5+1 og er livredd for at spiren ikke skal klare seg. Jeg har ikke så mange symptomer enda, littegrann kjenner jeg innimellom, men føler meg utrolig frisk og rask. Gleder meg egentlig til symptomene blir mer fremtredende (om de blir det da),, for da vet jeg liksom at alt er ok om du skjønner???!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en liten blødning i går og følte meg pluselig ikke kvalm lenger.. Ble kjemperedd.. men i dag er jeg superkvalm igjen, så jeg tar det som et godt tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg va hos en privat jordmor. Google privat jordmor + byen din, så finne du. Min kosta 500. Kom inn 2 dager etter at eg bestilte. Va heilt fantastisk!! =)

Glede meg te neste gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...