*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Har den siste uken blitt mer og mer sikker på at det er bekkenplager som kommer snikende. Har til tiden veldig vondt i lysken og bak helt nederst i korsryggen(ved siden av halebeinet som ble sagt i annet innlegg). Når jeg går i trapper er det helt grusomt og kjente i går skikkelig dunkesmerter i underlivet. Spørsmålet mitt er : jeg jobber kun 6 faste skift i måneden fast, Men det jeg jobber ekstra tilsvarer vel en 70-80% stillig. Hvis jeg blir sykemeldt nå, får jeg sykepenger kun for det jeg har fast i mnd, eller regner Nav ut et gjennomsnitt av det jeg har tjent i det siste? og er sykepenger 100%lønn eller er det mindre? Hudlegen min snakket også å legge meg inn på Riksen for hjelp til eksemen min. Er livredd for å bli sykemeldt hvis jeg ikke får sykepenger for mer enn det jeg jobebr fast i mnd. Da må jeg i såfall rane en bank eller no:P Noen som kan hjelpe meg?? TAKK:)
Jaa Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Jeg mener ganske sikkert at Nav regner ut gjennomsnittet av det du har tjent og at du får 100% lønn. Lykke til videre!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2010 tusen takk for svar :-) God helg,og lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå