Gå til innhold

Sambo vil alltid ta kvisene mine :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å si nei å dytte han bort. Men han hører ikke etter. Jeg blir så såret og lei meg :/

Hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La ham ta dem! Du blir kvitt dem, og han får tilfredsstilt sine lyster... Jeg elsker også å klype på kviser og hudormer!

Skrevet

LOL! Tulleinnlegg! Løper han etter deg da, holder deg fast og og skviser i vei?

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Min også. Han får lov av og til, etter grundig håndvask og fingerrens med pyrisept.

Skrevet

Han holder meg faktisk fast ja. Og her er det ikke masse vasking og rensing først nei :/

Skrevet

Jeg elsker å klemme ut kviser og hudormer selv. Samboer har så mange hudormer på nesa og jeg skulle gjerne tatt dem alle. Men har sier han har vondt på nesa.. ;) Hmmm... men får lov på ryggen da om det skulle være noen der..

Er faktisk endel som syns det er tja.. tilfredsstillende å plukke på. Du bør ikke føle deg såra over det.

Skrevet

Han bør vel respektere at du ikke liker det??? Selv har jeg kviser av og til, men vil ta dem selv! Jeg hadde klabbet til ham dersom han hadde prøvd seg flere ganger etter at jeg har sagt nei.

Samboeren min, derimot, har noen svarte ormer i tinningen som han ikke tar selv. De tar jeg, etter å rense både huden hans og mine egne fingre. Jeg holder på å brekke meg når jeg gjør det, men tenker på hvor mye lekrere han ser ut etterpå !

Skrevet

Jeg så en fyr klemme kvisene på ei dame når jeg satt på en kafeteria en gang. Mistet matlysten, kan man trygt si!

Hva får folk til å gjøre sånt på andre mennesker? Kvalmt nok å gjøre det på seg selv.

Skrevet

Finnes rens og krem som fjerner både hudormer og kviser effektivt :)

Skjønner ikke hvorfor folk skal gjøre slikt på kafe da :-o

Skrevet

Herregud, han holder deg da ikke fast og gjør det mot din vilje? Om det er tilfelle, så bør du tuppe han i ballene.

Jeg tar sambo sine kviser, og han tar mine! Men det er med fri vilje da!

Skrevet

Jeg simpelten MÅ bare ta kvisene og de svære hudormene til min forlovede! Han tar dem aldri selv, og jeg klarer ikke å se at han har en kvise. Og jeg får gledelig lov til å ta dem. De aller fleste klarer han ikke ta selv, siden de er på ryggen eller i nakken. Gjør mej overhodet ingenting, synes ikke det er ekkelt eller noe. Å ha kviser og hudormer er helt normalt!

Skrevet

Åhhh.... send ham hit, så kan han få ta de jeg har på rumpen, for de rekker jeg ikke til selv..... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...