silkeføre Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Vi synes selene er korte og sliter litt med å få 2 1/2-åringen på plass. Andre som opp lever det samme, eller gjør vi rett og slett noe feil??
Gjest Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Synes de er ganske lange, lengre enn BeSafe sine, har du sjekket bkpåa at de ikke har hengt seg fast i den "knaggen" bakpå?
Gjest Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Vi har samme stol, og samme alder på barn, men har ikke noen store problemer med å få festet selv når barnet har på seg dress. Er selen løs der du strammer til mellom beina (enden)? Hvis den ikke er løs er det mulig å løsne enden slik at du får mer sele å gå på. Hvis den er løs allerede har jeg ikke noen tips.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 vi har også samme sete å jeg har allerede lagt merke til at selene er korte. Har duologic 2 hvis det teller noe da. Lillegutt er bare 11 md , men med vinterdress på må selen være helt slakk for at vi skal få inn gutten i det heletatt å det er nesten umulig å stramme noe særlig. Må ta med her at han er liten sammenlignet med andre på 11 md så i teori burde jo ikke selene være for korte! Satser på at det er mulig å kjøpe et sett med seler som er lenger jeg da
Gjest Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 http://www.akta.se/o.o.i.s/118# Hvis du ser på dette bildet så går strammeren til selen under tilbake under stolen. Kikk under stolen, så vil du se at det er mulig å løsne selen(det gjør ikke stolen mindre sikker har ingen ting med strammingen å gjøre det er kun enden som er "festet"), selene blir ganske mye lengre av dette. Dette var det selgeren i butikken som opprinnelig fortalte meg da vi kjøpte setet.
silkeføre Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2010 Supert, da skal vi prøve å løsne strammeren!
miapia Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Våre er ikke korte, men har av og til hengt seg opp på baksiden. Men vi løsner alltid selene og strammer etter ungen er festet. Ellers er det vanskelig å feste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå