Knøtte85 Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Eller at det kommer til å føles som en evighet??? Da jeg gikk med min datter så løp tiden.. Men tror jeg var ung og uvitende da.. For jeg opplever ALT annerledes og på en mer negativ måte nå.. *Blæh*.. Jeg er nå 12+3, og syns tiden har gått fort, men har jo vært jul også da, så kan ha hjulpet på.. Men er livredd for at resten skal gå så tregt! :-( Noen andre med samme redsel?
mammaen til 2+1 Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Sist husker jeg at første og siste trimester gikk seeeint mens andre trimester gikk ganske så kjapt! Lurer på hvordan det blir denne gangen... nå som jeg har en liten somstadig er i utvikling... Det går nok fortere en du tror knøtte85
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 sist syntes jeg også tiden gikk super fort, men var vel også ung og uviten, og i tilegg hadde jeg ikke noen plager så dagene ble ikke lange.. nå er dagen sååååå lange siden jeg går rundt å er konstant kvalm og dårlig så tror nok at dette svangerskapet kommer til å bli langt, begynner å bli lei allerede og er bare 11 uker på vei jo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå