The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Da var jeg her igjen gitt. Straks 40 år, og andre septemberbaby på 2 år :-) Er det noen flere eldre mammer her? Og jeg som hadde gledet meg til å feste med barseljentene mine.... Men nå får jeg brukt de fine ammetoppene mine igjen i hvert fall :-)
Musemor med tre søte små Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Gratulerer så mye. Eldre mamma, nja, kommer an på hva du mener, er 34
hegeno Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Jeg fyller 40 i mars og venter tvillinger i august. Mitt første svangerskap. Håper alt går bra:) Går definitvt i kategorien eldre mamma eller moden mamma, som jeg heller foretrekker
Monique8 Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Jeg er 41 og venter i september. Rekker det akkurat før jeg går opp i alder ) Forrige min fikk jeg da jeg var 39, så satser på at det ikke er såå stor forskjell fra da sånn aldersmessig ) Her har jeg absolutt ingenting igjen av mammtøy eller babytøy, så her må det nok kjøpes inn etterhvert ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå